Citat:
Ursprungligen postat av
Volotea
Minns från tonåren att det kunde hända att man skrev med en tjej på nån chattapp varpå dom efter ett tag skrev:
"visa kuken, annars blockar jag dig".
Att det var ett sällsynt men ändå förekommande fenomen är bekräftat då även vänner upplevt det.
Har ni upplevt något liknande?
Som många nämt i tråden har du nog blivit blåst av Gösta57, som suttit åh dragit i sin egna skinnflik när du skickat dicpics.
Idag är jag lyckligt gift sen många år, men jag körde väldigt mycket nätdejting under åren 2011-2017.
Jag har varit på många dejter och chattat med många genom åren, jag har ALDRIG stött på det fenomen du nämner att kvinnor krävt dicpics annars blockar jag dig!
Just fenomenet dicpics tycker jag är intressant, då det tycks vara väldigt vanligt.
Det som dessa män inte tycks förstå är att det funkar inte på samma sätt som om en kvinna skickar en lättklädd/ nakenbild på sig själv, då blir man upphetsad och man känner hur endorfinerna sprider sig i kroppen.
Men att en man gör samma sak får typ aldrig samma effekt.
Det sorliga är att trots att det är 2026 så har en alldeles för stor del av män som ännu inte fattat det.
Det är inte så att den kvinnliga mottagaren sitter där hemma och tar emot denna dicpic , att hon i samma ögonblick känner hur hennes stringtrosa fylls med väta och att hon är redo att få åka på kuk karusellen 😉
Men se det som så du har förmodligen skänkt glädje till några bögar under åren, att kunna glädja andra är en fin egenskap du besitter ❤️