Jag tänker, har han insulin måste det vara viktigt att hitta honom. Varför har man inte sökt mer efter honom? Personer med diabetes måste ju hittas så fort som möjligt.
Om han haft en stor ryggsäck på sig, som varit tung och han har gått över en spång eller dylikt vid vatten, kan han ha trillat i och inte kunnat ta sig upp?
Tycker det också är lite "konstigt" tyst i detta fall, även om mycket såklart sker i det fördolda. Kanske söker man honom på övervakningskameror då han senast sågs i Västerås för att få ut en riktning/sista plats där spåren slutar och där man kan börja söka, men får inte känslan av att det är så "akut" som det borde vara när en diabetiker är utan medicin.