Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Fast har han åkt fast 3 gånger så kör han antagligen för fort varje dag.
Förmodligen. Sedan är det väl inte böterna i sig som är problematiskt, utan att han konstant och genomgående visat sig fullständigt ignorera svensk lagstiftning.
Ungefär som "- Jag är indier och era skitlagar gäller inte för mig". Ett uppsträckt mittenfinger och "- Hey you, policeman, take this and eat my fuckin' curry!"
Denna utvisning var rätt beslut.