2026-06-01, 16:12
Medlem
Amazon-mannens avatar
Tack och lov har porrfilmsklippare saxat bort detta otyg, män som grimaserar och tjuter som om de fått en motorsåg i benet och grimaserar så man tror de har någon allvarlig intellektuell funktionsstörning Går TS igång på sådant, så finns det nog mongobögporr att beskåda på nätet..
Citera
2026-08-06, 14:27
Medlem
gotets avatar
Vad är det som har hänt med porren? Varför är all fokus på männens njutning borta? Det finns inga värdiga porrmän idag.
Citera
2026-08-06, 16:39
Medlem
Pillerburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Vad är det som har hänt med porren? Varför är all fokus på männens njutning borta? Det finns inga värdiga porrmän idag.

Ja, man saknar faktiskt när kameramannen zoomade in ansiktet på Randy Spears, Peter North, TT Boy mfl när de skulle ejakulera i ansiktet på tjejerna. Oftast skrek de "FUCK! FUCK!!! I'M GONNA FUCKIN' COME!" medan kameramannen (på behörigt avstånd) filmade deras svettiga kokain-stinna ansikten. Samma kameraman visade sedermera på fullgod yrkesskicklighet när han sedan blixtsnabbt ändrade fokus till att filma när den manliga aktören frenetiskt runkade ut sin sats i ansiktet på porrtjejen. Peter North brukade få skrattattacker efter klimax där han ryckte så pass i hela kroppen att han fick stödja sin spermakladdiga hand mot en vägg eller tygsoffa...
Citera
2026-08-17, 15:41
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet

Klart det finns, kan tänka mig flera, men vi börjar med:

Perrel Brown (Dreamybull).
Utför mest soloakter, ibland tillsammans med sin fru. Inslag av wet, fisting, prolapslekar och härliga orgasmvrål.
Citera
2026-08-24, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Exakt. GUSKELOV att det där förfarandet som gotet nämner försvann i modernare porr! Det VAR nämligen nå'n slags tråkig och obegriplig standard i gamla snuskrullar att klippa till en närbild på snubbens ansikte när det blev klimax.
Jag kan ju objektivt förstå att det skulle föreställa att man skulle sätta sig in i hans situation och uppleva hans njutning. Men det fungerade inte i praktiken, man blev bara störd när det dök upp ett fånigt grimaserande mansansikte över hela TV-skärmen mitt i alltihopa...

Så som vi kvinnor alltid tvingas se kvinnornas ansikte och kroppar i fokus hela tiden. Inget jag tänder på heller. Men porren är ju gjord för män av män så det är väl så det blir. Porr är bara sjukt numera. Det ska bara bli värre, grövre och plåga kvinnor hela tiden. Jag undrar vad nästa grej blir...Ska vi få kukar uppkörda i näsborrarna eller öronen kanske? Sinnessjukt som det blivit.
Citera
2026-08-25, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crea813
Så som vi kvinnor alltid tvingas se kvinnornas ansikte och kroppar i fokus hela tiden. Inget jag tänder på heller. Men porren är ju gjord för män av män så det är väl så det blir. Porr är bara sjukt numera. Det ska bara bli värre, grövre och plåga kvinnor hela tiden. Jag undrar vad nästa grej blir...Ska vi få kukar uppkörda i näsborrarna eller öronen kanske? Sinnessjukt som det blivit.
Det finns ju en lösning på det om man som kvinna vill kika på snygga karlar i lugn och ro. Bögporr! Inte ett utnyttjat och plågat fruntimmer i sikte!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in