2026-04-21, 22:21
Medlem
Poddes avatar
Hittade ingen tråd, snart får vi early access till ett nytt Heroes spel, vad tror ni om det här? Det lilla man sett tycker jag ser bra ut, en modernare tappning på 3an som har många fans här på forumet.

Heroes serien har hängt med hela mitt liv egentligen, och spelen fungerar än idag.

Hoppas det blir bra, annars gör man som alltid, går tillbaka till trean.
Citera
2026-04-21, 23:55
Medlem
supremanics avatar
Det kan nog bli ett köp om det inte är för dyrt. Jag har varit sugen på att gräva fram HMM4 nu ett tag men det kan nog bli att jag ger detta ett försök istället. Lite synd bara med early access att kampanjen inte verkar vara färdig.
Citera
2026-04-21, 23:55
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Ser ju riktigt bra ut,kommer nog köpa det. Är i princip bara trean som jag har spelat,
Citera
2026-04-22, 00:05
Medlem
Vandammess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Ser ju riktigt bra ut,kommer nog köpa det. Är i princip bara trean som jag har spelat,

Verkar dessvärre ha en del förändringar och brister
Citera
2026-04-22, 01:09
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Hittade ingen tråd, snart får vi early access till ett nytt Heroes spel, vad tror ni om det här? Det lilla man sett tycker jag ser bra ut, en modernare tappning på 3an som har många fans här på forumet.

Heroes serien har hängt med hela mitt liv egentligen, och spelen fungerar än idag.

3ans gameplay är roligt men när man spelar och väntar in varandras turer "lokal" så tar det rätt så lång tid och multiplayer gör ju inte det snabbare heller.
Citera
2026-04-22, 06:35
Medlem
Vandammess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
3ans gameplay är roligt men när man spelar och väntar in varandras turer "lokal" så tar det rätt så lång tid och multiplayer gör ju inte det snabbare heller.

Det är ju spelets essens. Ska du göra det till ett realtidskaosspel likt Age of Empires 😄😄

Kör du spelet online på gameranger så kan du ställa in tiden för varje drag.
Citera
2026-04-23, 22:34
Medlem
Sutaren88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde

Håller helt och fullt med, speciellt sista meningen ^^ Jag har spelat demon och den imponerade inte på mig alls. Fulare och tråkigare än 3an är min ärliga uppfattning.
Citera
2026-04-28, 19:22
Medlem
Är det mycket strategi i spelet tro? Jag vet inte om jag tyckte 2an och 3an var lite för simpla i strategi delen. Gillade dem mest för känslan av grafiken och musiken som fick igång min fantasi tror jag.
Citera
2026-04-28, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Är det mycket strategi i spelet tro? Jag vet inte om jag tyckte 2an och 3an var lite för simpla i strategi delen. Gillade dem mest för känslan av grafiken och musiken som fick igång min fantasi tror jag.

Det har ju massor utav olika gamemodes vad det ser ut som, så om du vill ha mer strategi är det ju bara och satsa på multiplayer. Baserat på hjältar etc kommer det ju gå att crafta en massa väldigt coola builds.
Citera
2026-04-29, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Det har ju massor utav olika gamemodes vad det ser ut som, så om du vill ha mer strategi är det ju bara och satsa på multiplayer. Baserat på hjältar etc kommer det ju gå att crafta en massa väldigt coola builds.

Låter kul ändå. Kommer nog testa det. Tack för att du hörde av dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in