2026-04-17, 16:41
Medlem
litenbokstavs avatar
den där första du länkade var ju skitsnygg
Citera
2026-04-17, 16:41
Medlem
Jag tycker att min egen bil, en Honda CR-V köpt ny 2015, är väldigt ful.
4 olika nyanser av krom/silver.
Överarbetad front.
Små snipiga rutor i D-stolparna.
Men nu köpte jag ju inte bilen för att ha och titta på utan köra med.
Snart 11 år utan annat än byte batteri och bromsbelägg bak.
Så jag prioriterar INTE utseendet.
Citera
2026-04-17, 16:42
Medlem
Sunimods avatar
Volvo XC40 (heter nu EX40) elbil med nödlösning till att stänga till fronten.
Troligen Volvos fulaste i modern tid.
Citera
2026-04-17, 17:00
Medlem
fluffiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
den där första du länkade var ju skitsnygg

Smaken är som baken, men har du sett den på vägarna? Tycker den ser väldigt märklig ut.
Citera
2026-04-17, 17:02
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffis
Smaken är som baken, men har du sett den på vägarna? Tycker den ser väldigt märklig ut.

jag kollade på fler bilder på den, gillar verkligen bakdelen och insidan var ju ännu sjukare! ser väldigt futuristiskt ut och det gillar väl jag
Citera
2026-04-17, 17:04
Medlem
fluffiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
jag kollade på fler bilder på den, gillar verkligen bakdelen och insidan var ju ännu sjukare! ser väldigt futuristiskt ut och det gillar väl jag
Då får vi vara överens om att inte vara överens om "skönheten" i den skapelsen
Citera
2026-04-17, 17:19
Medlem
Nissan Juke är väl ganska svårslagen?
Ful med dåliga utrymmen.
Citera
2026-04-17, 19:33
Medlem
Abscess1122s avatar
jag tycker Ioniq 6 (innan facelift) är riktig snygg. Porsche-lik bil fast med lite futuristisk twist.

Det jag avskyr mest i trafiken är stora SUV med stora grillar. Här är väl Toyota och Lexus största bovarna. Kolla bara det här missfostret

https://di-enrollment-api.s3.amazonaws.com/lexus/models/2026/rxh/trims/RX_PHEV.png

Den grillen utlöser min fobi för avskalad hud. Horribelt och äckligt. Om jag fortsätter på Toyotatemat (inte favvomärket riktigt som ni märker) så är även Aygo X trots sin lilla storlek jobbig syn i verkligheten.
Citera
2026-04-17, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abscess1122
jag tycker Ioniq 6 (innan facelift) är riktig snygg. Porsche-lik bil fast med lite futuristisk twist.

Det jag avskyr mest i trafiken är stora SUV med stora grillar. Här är väl Toyota och Lexus största bovarna. Kolla bara det här missfostret

https://di-enrollment-api.s3.amazonaws.com/lexus/models/2026/rxh/trims/RX_PHEV.png

Den grillen utlöser min fobi för avskalad hud. Horribelt och äckligt. Om jag fortsätter på Toyotatemat (inte favvomärket riktigt som ni märker) så är även Aygo X trots sin lilla storlek jobbig syn i verkligheten.

Själv tycker jag de flesta nya moderna BMW ser fördjävliga ut i "grillen".Dessa jättestora "njurar" ser ju bara skit ut. Skulle absolut inte vilja ha en sådan BMW.
Citera
2026-04-17, 20:25
Medlem
Abscess1122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Själv tycker jag de flesta nya moderna BMW ser fördjävliga ut i "grillen".Dessa jättestora "njurar" ser ju bara skit ut. Skulle absolut inte vilja ha en sådan BMW.
Så är det verkligen. Skär lite i mitt hjärta när jag ser en skitsnygg BMW i4 i trafiken men sen kommer fronten med den där hemska plastgrillen. Lite butterface syndrom där.
Citera
2026-04-17, 20:37
Medlem
Norrbagg79s avatar
Ja, finna nästan ingen riktig fina nya bilar idag, med nåt vackert med sig som förr i tiden. Det skall vara rått, vulgärt, bling, "unikt" och provocerande. Som med kvinnor, naturlig skönhet är ut.
Även vanliga familjbilar kunde ha sin charm på 90talet.
BMW har ju som andra sagt tappat det helt.
Citera
2026-04-17, 21:49
Medlem
fluffiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abscess1122

Fy fan, den var inte vacker. Kör Lexus och BMW någon informell tävling om vem som kan ha störst grill på sina bilar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in