2026-04-30, 13:02
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweisskorrv
Men varför skulle jag bry mig om en kvinnas syn på manlighet, hon är ju inte man själv och kan inte veta någonting.

Du gör ju naturligtvis helt som du vill och som du tror passar. JAG tror dock att hennes kvinnliga undermedvetande söker efter din manliga styrka och stabilitet, och där hon egentligen hoppas att du skall säga nej till henne.
Citera
2026-04-30, 13:35
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Du gör ju naturligtvis helt som du vill och som du tror passar. JAG tror dock att hennes kvinnliga undermedvetande söker efter din manliga styrka och stabilitet, och där hon egentligen hoppas att du skall säga nej till henne.

Det gör jag ju så sett, hade jag inte dragit handbromsen ibland så hade tåget åkt ut för stupet för längesen.
Citera
2026-05-01, 08:53
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweisskorrv
Det gör jag ju så sett, hade jag inte dragit handbromsen ibland så hade tåget åkt ut för stupet för längesen.

Så är det kanske. Dock gäller detta att du skrev att du låter din kvinna gå och vara otrevlig mot dig dagligen. Jag menar att det typiskt är väldigt olyckligt i en relation och att den man som går med på det kommer sakta, men mycket säkert, att gradvis sjunka i hennes respekt.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in