Citat:
Ursprungligen postat av
flashbaker95
Jag var inte där och hade jag varit det, skulle inte jag berättat det. Man får inte filma eller ta kort för att inte spoila vilka det är som ska tävla i höst, det är överraskningsmomentet som redaktionen vill ha. Skulle det läcka om vilka det är, skulle influensers kunna sprida mycket avslöjanden som skulle förstöra hemligheterna och uppbyggnaden till direktsändningarna.
Ja, det förstår jag! Var bara nyfiken på nivån generellt. Juryn säger ju varje år att ”nu är det det bästa året”