2026-09-26, 22:37
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanningensProfet
Definiera "snygg". Skulle säga att han ser rätt bra ut, men med stillasittande beklaglig fysik och dålig klädstil. Känns lite som att du är en såndär människa som tror att dolph lundgren är ett skönhetsideal för att han ser ut som en figur från en nazistaffisch

Magen hängde ovanpå byxorna fast han hade tshirt.
Citera
2026-09-26, 23:31
Medlem
ojojoj3s avatar
Julia verkar som världens gulligaste tjej, men det känns som att jag lever i twilight zone. Hon har ju sjungit falskt varje gång, men jag ser nästan ingen som säger det? Inget hat alls mot henne, som sagt verkar hon superfin och jag tycker synd om henne som blev så överkörd, men det brast varje gång.
Citera
2026-09-27, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Snyggt sydstatsbälte på Vilda.
Det har du rätt i, dock var det något helt annat jag la märke till när jag såg henne och det är att hon har fin rumpa. Det ger pluspoäng!
Citera
2026-09-27, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3
Julia verkar som världens gulligaste tjej, men det känns som att jag lever i twilight zone. Hon har ju sjungit falskt varje gång, men jag ser nästan ingen som säger det? Inget hat alls mot henne, som sagt verkar hon superfin och jag tycker synd om henne som blev så överkörd, men det brast varje gång.
Det kanske inte var det bästa att skicka henne vidare till slutaudition alls, detta var en Olivia Spencer 2017.
Citera
2026-09-27, 12:04
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Det kanske inte var det bästa att skicka henne vidare till slutaudition alls, detta var en Olivia Spencer 2017.

Ja, hon var absolut inte redo, det borde de ha sett hur charmig hon än var! Några år med sånglektioner och jobba på självkänslan, så kan hon komma tillbaka med kraft!
Citera
2026-09-27, 14:41
Medlem
Det var en som hade frågat Neville på hans IG om han hade åkt ut Idol häromdagen och då har han svarat "fortsätt följ programmet så får du se, kan inte säga mer". Undrar om han med det sagt eventuellt gått vidare direkt till liven med tanke på att han redan har klarat av slutaudition en gång.

Sen kan jag inte säga annat än att jag stör mig på juryn lite att de ska sitta och kritisera deltagarna så hårt i gruppmomentet när de bara fått 24 h på sig att förbereda ett nummer, det är väl knappast lätt att få till ett riktigt bra framträdande på den korta stunden.
Citera
2026-09-27, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Det var en som hade frågat Neville på hans IG om han hade åkt ut Idol häromdagen och då har han svarat "fortsätt följ programmet så får du se, kan inte säga mer". Undrar om han med det sagt eventuellt gått vidare direkt till liven med tanke på att han redan har klarat av slutaudition en gång.

Sen kan jag inte säga annat än att jag stör mig på juryn lite att de ska sitta och kritisera deltagarna så hårt i gruppmomentet när de bara fått 24 h på sig att förbereda ett nummer, det är väl knappast lätt att få till ett riktigt bra framträdande på den korta stunden.
Jag hoppas verkligen att Neville kommer tillbaka.
Det kan vara svårt med gruppmomentet, enda sen blev till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in