2026-09-21, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Vi får hoppas att hon väljer att stanna. Meningen med grupptävlingen är att man ska lära sig att fungera i olika gruppkonstellationer, men vissa har ju mera otur än andra med vem man hamnar.
Så länge hon får utrymme, kan det fungera. Om det inte är fallet hoppas jag att juryn säger till Love och Erik att stötta henne.
Citera
2026-09-21, 19:58
Medlem
Alvids avatar
Julia har ett sånt underbett att hon drunknar i duschen, sjunger helt okej iaf.
Citera
2026-09-21, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Vi får hoppas att hon väljer att stanna. Meningen med grupptävlingen är att man ska lära sig att fungera i olika gruppkonstellationer, men vissa har ju mera otur än andra med vem man hamnar.
Ja, även om hon inte skulle få skina i det momentet tar de säkert henne vidare då hon sjungit så starkt innan. Men tyckte synd om henne när hon verkligen blev glad i gruppen hon fick först…
Citera
2026-09-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Ja, även om hon inte skulle få skina i det momentet tar de säkert henne vidare då hon sjungit så starkt innan. Men tyckte synd om henne när hon verkligen blev glad i gruppen hon fick först…
Därför känner jag att platina biljetten är inte en fördel, jubileumsbiljetten 2024 lät dom deltagarna få välja sin duettpartner efter att dom hade sjungit. under chorus line. Nu känns platinabiljetten som något annat. Kunde inte bara biljetterna bli en grupp innan alla andra?
Citera
2026-09-22, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Därför känner jag att platina biljetten är inte en fördel, jubileumsbiljetten 2024 lät dom deltagarna få välja sin duettpartner efter att dom hade sjungit. under chorus line. Nu känns platinabiljetten som något annat. Kunde inte bara biljetterna bli en grupp innan alla andra?

Nej, särskilt inte om juryn ändå skapat grupper som de skulle tro funkar först. Då blir det lite extra orättvist för de som kastas ut.
Citera
2026-09-22, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Nej, särskilt inte om juryn ändå skapat grupper som de skulle tro funkar först. Då blir det lite extra orättvist för de som kastas ut.
Precis, eller varför inte varför välja bort 3 pers från andra gruppen och bilda sin egen? Biljetterna kunde gjorts om på flera sätt. Jag tror inte att denna grupp inte är den enda som kommer få problem, det är alltid så.
Vip biljetterna kommer sjunga ihop, jag tror att det kan funka. Det är den fördelen som platinabiljetten borde varit.
Senast redigerad av flashbaker95 2026-09-22 kl. 08:47.
Citera
Igår, 23:30
Medlem
SanningensProfets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Han är inte snygg nog för att bli stjärna. Däremot funkar han utmärkt i en kör bakom någon supersexig Popstar.

Definiera "snygg". Skulle säga att han ser rätt bra ut, men med stillasittande beklaglig fysik och dålig klädstil. Känns lite som att du är en såndär människa som tror att dolph lundgren är ett skönhetsideal för att han ser ut som en figur från en nazistaffisch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in