2026-04-15, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
. tror tyvärr inte konsrkvenstänket är speciellt utvecklat hos kriminella hade de varit de hade de inte börjat begå brott

Aa men i fortsättningen får de vad de förtjänar, i alla fall.
Bara det är en förbättring.
Man måste respektera offren, inte bara sossepatrasket och vänsterpatrasket och deras gullungar, de kriminella.
Citera
2026-04-15, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Aa men i fortsättningen får de vad de förtjänar, i alla fall.
Bara det är en förbättring.
Man måste respektera offren, inte bara sossepatrasket och vänsterpatrasket och deras gullungar, de kriminella.

Man får vara glad för det lilla, att det är slutdaltat med kriminella
Citera
2026-04-15, 12:29
Medlem
Citat:

Aa tills de vänsterblivna tar över igen. Hoppas dock det aldrig sker.
Citera
2026-04-15, 22:09
Medlem
Citat:

Fast du fullkomligt älskar ju att dalta med kriminella dömda förövare. Dom är alltid världens snällaste och trovärdigaste människorna. Det har du postat med manisk besatthet i tråd efter tråd gällande sexualbrott.
Citera
2026-04-16, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Fast du fullkomligt älskar ju att dalta med kriminella dömda förövare. Dom är alltid världens snällaste och trovärdigaste människorna. Det har du postat med manisk besatthet i tråd efter tråd gällande sexualbrott.

Nej jag är på kvinnornas sida i de fall de har blivit våldtagna, skillnaden mellan oss är att jag räknar inte ångersex som våldtäkt folk får ta konsekvenserna i de fall de har gett samtycke du omyndigförklarar kvinnor däremot, så pinsam du är, efterbliven hyperfeminist det är tragiskt men jag skrattar åt dig det gör alla andra som sett mig krossa dig i debatten
Citera
2026-04-16, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69

Nej jag är på brottsoffren i de fall de finns, tillskillnad från dig köper jag inte hur osannolikt skitsnack som helst bara för att de kommer från en kvinna jag är objektiv du borde prova att vara de någon gång mr retard
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in