2026-04-15, 00:50
Avslutad
Många spenderar just nu hutlösa summor på gaming merch, hur mycket tror ni företagen går i vinst? Typ gaming mattor, kläder, tavlor, även sängkläder och annat och liknande med gaming prylar.

Det är trevligt för oss gamers, men man kan lätt bli fattig om man inte har råd.

Länka gärna till era gaming merchandise som ni rekommenderar, fina gaming prylar som ni rekommenderar att man måste ha
Citera
2026-04-15, 01:08
Medlem
Riksreptilens avatar
Enda nödvändiga kombon av Lego och Mario Kart kostar 189 kr, så inte hutlöst dyrt.

https://share.google/aIy4viQZU7nghooiE
Citera
2026-04-15, 01:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Enda nödvändiga kombon av Lego och Mario Kart kostar 189 kr, så inte hutlöst dyrt.

https://share.google/aIy4viQZU7nghooiE

Jo jag vet, men om man köper för flera tusen lappar, kan det bli dyrt tillslut.
Citera
2026-04-15, 01:22
Medlem
Fantens avatar
Det enda man de facto behöver som gamer, är något att spela på. På sätt och vis är jag lite avundsjuk på er som får en mysig känsla i magen av att samla på knickknacks men samtidigt är jag rätt glad eftersom mina resurser är begränsade och jag blir gladare av nya spel och ny hårdvara än plastiga pryttlar.

Men jag har en Fallout-bobble head, det har jag, den är lite charmig. Jag har även en handfull Amiibos men annars tycker jag faktiskt att det mesta är skit.
Citera
2026-04-15, 01:42
Medlem
Voloteas avatar
Behövs ju ingenting förutom en laptop, en vanlig stol och en vanlig datormus från Öob. En bättre gamer blir man inte av att sitta i ett rum fyllt till taket med gamingprylar
Citera
2026-04-15, 05:09
Medlem
Dziwnes avatar
Vi måste bevara svensk gaming merchandise för att det ska vara roligt också med svenskt internet och kåta svenskar fjortisar.

Du har redan skapat den här tråden shit for brains, flera gånger.
Citera
2026-04-15, 10:04
Moderator
HelgeBuks avatar
E-handel, frakt och konsumentfrågor --> Spelrelaterat
/Moderator
Citera
2026-04-16, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Behövs ju ingenting förutom en laptop, en vanlig stol och en vanlig datormus från Öob. En bättre gamer blir man inte av att sitta i ett rum fyllt till taket med gamingprylar

Egentligen håller jag med, men har man råd så varför inte? Även Ikea och Inet data har gaming prylar i stora mängder, stolar, bord och musmattor osv. Som kan ge en glädje när man köper det, man ser merchet som en sorts upplysare att man skall gilla sitt gamingliv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in