2026-04-21, 19:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorZoom
Du som är för massinvandring av muslimer och därmed islamisering av Sverige, är du mer vän med HBTQ-människor?

Ett islamiserat Sverige erbjuder mer Pride för pengarna än ett Tidö-fierat Sverige?
Nä men alltså är du hbtq och känner att sd är rätt parti för dig är det bara att go for it. Du får ju rösta på vad du vill, inga problem.
Citera
2026-04-21, 20:00
Medlem
ProfessorZooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nä men alltså är du hbtq och känner att sd är rätt parti för dig är det bara att go for it. Du får ju rösta på vad du vill, inga problem.

Du medger alltså att du prioriterar massinvandring och islamism framför HBTQ? Ok men varsågod och rösta för islamisering av samhället och emot Pride och HBTQ-personer då, inga problem ..

Du får ju rösta på vad du vill, inga problem att älska Islam som hänger HBTQ-personer i kranar.

Har SD skrivit att de vill hänga HBTQ-personer i kranar?
Citera
2026-04-21, 20:07
Medlem
Citat:
Håller sig för sig själva tills de får inflytande, hur blir det sedan? I vilka muslimska länder existerar Pride-parader? I hur många muslimska länder avrättar man HBTQ-personer?

Definiera gärna "hela jävla högern i Sverige". Ingår M,L och KD, som brukar medverka i Pride, i denna höger?

Snarare du som inte kan tänka ett antal steg framåt och dessutom ljuger friskt om sakernas tillstånd.
Jag bryr mig om Sverige. Varför bryr du dig så mycket om iran?
Citera
2026-04-21, 20:09
Medlem
Citat:
Du som är för massinvandring av muslimer och därmed islamisering av Sverige, är du mer vän med HBTQ-människor?

Ett islamiserat Sverige erbjuder mer Pride för pengarna än ett Tidö-fierat Sverige?
Du hatar bögar lika mycket som dessa "muslimer" så man kan tro att du är en själv.

Varför är du muslim?
Citera
2026-04-21, 20:23
Avstängd
Citat:
Du medger alltså att du prioriterar massinvandring och islamism framför HBTQ? Ok men varsågod och rösta för islamisering av samhället och emot Pride och HBTQ-personer då, inga problem ..

Du får ju rösta på vad du vill, inga problem att älska Islam som hänger HBTQ-personer i kranar.

Har SD skrivit att de vill hänga HBTQ-personer i kranar?
Du verkar leva i någon slags barnslig föreställning om att det finns Onda och Goda. Sorry men det är dags att lämna sagornas värld nu.
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-04-21 kl. 20:26.
Citera
2026-04-21, 21:06
Medlem
ProfessorZooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Jag bryr mig om Sverige. Varför bryr du dig så mycket om iran?

Jag bryr mig inte särskilt mycket om någotdera, jag är en högerliberal världsmedborgare.

Jag är för Pride globalt och emot Islam globalt.

Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Du hatar bögar lika mycket som dessa "muslimer" så man kan tro att du är en själv.

Varför är du muslim?

Vad baserar du detta barnsliga nonsens på? Jag har varit för Pride tråden igenom.

Kan du verkligen inte bättre än så?

Muslim? Verkar mest vara sandlåda från dig.

Citat:
Du verkar leva i någon slags barnslig föreställning om att det finns Onda och Goda. Sorry men det är dags att lämna sagornas värld nu.

Projektion.

SD är total ondska och massinvandring total godhet enligt dig.

För mig är de redskap som kan användas på olika vis. SD för att stoppa massinvandring av Islam till Sverige. Kompetensinvandring från bl a Indien för att öka svensk kompetens och pluralisering. (Jag röstade M 2022 och kommer rösta L 2026).

Det är du och din kompis som står för det svartvita perspektivet.
Citera
2026-04-21, 22:11
Avstängd
Citat:

Projektion.

SD är total ondska och massinvandring total godhet enligt dig.

För mig är de redskap som kan användas på olika vis. SD för att stoppa massinvandring av Islam till Sverige. Kompetensinvandring från bl a Indien för att öka svensk kompetens och pluralisering. (Jag röstade M 2022 och kommer rösta L 2026).

Det är du och din kompis som står för det svartvita perspektivet.
Jag har väl egentligen bara sagt att alla har rätt att rösta på vilket parti de vill och att jag har rätt att tycka att vissa röstar med röven. Du tycker säkert att andra röstar med röven så vad bråkar du om?
Citera
2026-04-21, 22:27
Medlem
ProfessorZooms avatar
Citat:
Jag har väl egentligen bara sagt att alla har rätt att rösta på vilket parti de vill och att jag har rätt att tycka att vissa röstar med röven. Du tycker säkert att andra röstar med röven så vad bråkar du om?

Jag diskuterar Pride, vill du inte diskutera Pride så förstår jag inte varför du postat femtiotalet kommentarer om Pride i tråden? Vill du sluta diskutera för att du inte kan försvara din position?

Du kan alltså inte förklara hur massinvandring av muslimer gynnar Pride, ändå är du för sagda massinvandring? Då måste du ju antingen hata Pride el. så måste din mentala värld vara något irrationell?
Citera
2026-04-21, 22:35
Avstängd
Citat:
Jag diskuterar Pride, vill du inte diskutera Pride så förstår jag inte varför du postat femtiotalet kommentarer om Pride i tråden? Vill du sluta diskutera för att du inte kan försvara din position?

Du kan alltså inte förklara hur massinvandring av muslimer gynnar Pride, ändå är du för sagda massinvandring? Då måste du ju antingen hata Pride el. så måste din mentala värld vara något irrationell?
Hehe nä du diskuterar inte pride. Du diskuterar muslimer. Vem tror du att du lurar?
Citera
2026-04-22, 03:58
Medlem
Citat:

Varför diskuterar du massinvandring och inte pride för då?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in