Citat:
Ursprungligen postat av
Mikaelia
Garanterat längden som är nummer ett. Det är väldigt få kvinnor som vill ha en man som är kortare eller på samma längd som en själv.
Vikten är också viktig, lika viktigt som för en man. Skalliga män tycker många kvinnor är sexigt.
Jag väger 115 kg . Nu är jag förvisso 187 lång och väldigt muskulös men ändå. Jag har haft rätt bra framgångar hos kvinnor som varit väldigt söta/vackra. Alltså "snyggast i klassen" brudar...
Har svårt att se en brud komma undan på samma sätt om hon vägde 115 kg. Avsevärt fler män gillar smala brudar än kvinnor som gillar smala män.
Det är andra ideal helt enkelt.. Män är även avsevärt mer utseendefixerade än kvinnor också. Medans kvinnor går mer på personlighetsdrag.
Med det inte sagt att kvinnor föredrar ett fetto.. det är självklart bättre att som man väga 70 kg än att vara fet som en gris och väga 130kg..
Men en stor och muskulös man som väger mellan 100-150 kg kan ju inte sällan ha en brud som är liten och snygg, en pingla.
Du ser ju aldrig en kraftig och stor kvinna med en vältränad och snygg man på 70 kg.