2026-04-15, 07:01
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
Hur fan ser de kvinnorna ut som gillar korta, feta och skalliga män med små kukar?
Som Victoria Silvstedt!
Citera
2026-04-15, 07:16
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Många (de flesta?) sjunker ihop någon centimeter med åldern.

Ja sant, gäller alla tror jag, jag trodde dock 53 var för tidigt men enligt AI börjar det runt 40 med en cm per decennium så han borde statistiskt sett vara 1,3 cm kortare då i vilket fall. Så han har nog helt rätt. Hm, stämmer inte på mig detta. Jag är precis lika lång som alltid vid 50.
Citera
2026-04-15, 08:19
Medlem
Det finns någon för alla och alla har sina fördelar men som vanligt är tjejer lättköpta. 9/10 tjejer rankar pengar och social kompetens högst.
Nu är det säkert många tjejer som vill ljuga för sig själv och säga att det där är inte jag. Bara sluta, du är med största sannolikhet också den personen!
Citera
2026-04-15, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
Hur fan ser de kvinnorna ut som gillar korta, feta och skalliga män med små kukar?

Feta vita socfall
Citera
2026-04-15, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Sur för att du tappat håret?

Nu handlade inte tråden om mig, utan er flint. Så gå och lägg dig din flintiga bög

Med vänliga hälsningar sug din kuk

Lättkränkta flintskallar
Citera
2026-04-15, 09:55
Medlem
Självförtroende, allmänt hyfs och hygien tar dig långt.

Är både skallig och har en ful tatuering kvar sen tonåren Har aldrig aft problem med tjejer. Självförtroendet är din största fiende.
Citera
2026-04-15, 10:55
Medlem
AlfaQhards avatar
Är du under 175 cm är du inget att ha
Citera
2026-04-15, 12:11
Medlem
Mikaelias avatar
Garanterat längden som är nummer ett. Det är väldigt få kvinnor som vill ha en man som är kortare eller på samma längd som en själv.
Vikten är också viktig, lika viktigt som för en man. Skalliga män tycker många kvinnor är sexigt.
Citera
2026-04-15, 13:10
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigfot
1. Tatueringar
2. Gym fjolla
3. Kaxig attityd

Sånt går tvär bort

Vad är en gymfjolla? En person som motionerar och styrketränar för sin hälsas skull?
Citera
2026-04-15, 13:16
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Brukar ofta fråga vad dom står politiskt,
dumma moderatbrudar eller SD:are väljer man bort direkt
Dom är i regel så dumma så det avslöjar sej snabbt

Om man väljer en partner baserat på ett val en gång vart fjärde år, då är man per definition ett mongo.

Man går på utseende, personkemi och att personen i fråga är lojal.
Politik är det sista man bryr sig om. Finns idioter inom alla ideologiska eller religiösa åskådningar.
Citera
2026-04-15, 13:30
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Garanterat längden som är nummer ett. Det är väldigt få kvinnor som vill ha en man som är kortare eller på samma längd som en själv.
Vikten är också viktig, lika viktigt som för en man. Skalliga män tycker många kvinnor är sexigt.

Jag väger 115 kg . Nu är jag förvisso 187 lång och väldigt muskulös men ändå. Jag har haft rätt bra framgångar hos kvinnor som varit väldigt söta/vackra. Alltså "snyggast i klassen" brudar...

Har svårt att se en brud komma undan på samma sätt om hon vägde 115 kg. Avsevärt fler män gillar smala brudar än kvinnor som gillar smala män.
Det är andra ideal helt enkelt.. Män är även avsevärt mer utseendefixerade än kvinnor också. Medans kvinnor går mer på personlighetsdrag.

Med det inte sagt att kvinnor föredrar ett fetto.. det är självklart bättre att som man väga 70 kg än att vara fet som en gris och väga 130kg..
Men en stor och muskulös man som väger mellan 100-150 kg kan ju inte sällan ha en brud som är liten och snygg, en pingla.
Du ser ju aldrig en kraftig och stor kvinna med en vältränad och snygg man på 70 kg.
Senast redigerad av Somali-Hen 2026-04-15 kl. 13:32.
Citera
2026-04-15, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Vänd dig till ett forum där det finns kvinnor istället.

Prexis! Bättre att ställa frågan på Familjeliv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in