2026-06-03, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Vad är det som på riktigt försiggår med partiet?

Hur jävla många av dessa ska behöva komma fram innan ledningen i Sverigedemokraterna verkligen ifrågasätter sig själva och säger något?
Det verkar ju bara tystas ner. SD har haft problem med äckliga gubbar hur länge som helst. Varför görs inget?

Ni får gärna hjälpa mig att fylla på listan över alla incidenter SD haft i detta ämne.
Jimmy utesluter snabbt.
Borde inte C eller V passa våldtäktsmän bättre?
Citera
2026-06-03, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Oseriöst att hänga ut ett enda parti på detta sättet.
Vittnar bara om att det är SD du är emot och inte själva sexualbrotten.
Då skulle du vara lika upprörd över alla pedofiler inom C och alla sexuallbrottslingar i övriga partier.

Så mycket var det med din medmänsklighet.
Misstänker att du skiter helt fullständigt i brottsoffren.
Kan du lista alla pedofiler från C eller hakar du bara på samma trams som alla andra?
Citera
2026-08-18, 10:49
Medlem
Citat:

Hur jävla många av dessa ska behöva komma fram innan ledningen i Sverigedemokraterna verkligen ifrågasätter sig själva och säger något?
Det verkar ju bara tystas ner. SD har haft problem med äckliga gubbar hur länge som helst. Varför görs inget?

Ni får gärna hjälpa mig att fylla på listan över alla incidenter SD haft i detta ämne.

Jag har hållit detta för mig själv i 10 år men en SD:are med en pervers far och som gillar att skjuta la till mig på Snapchat när jag var 17 och skickade bilder och videos på sig själv med diverse bdsm-attiraljer, bland annat en piska. Han frågade om jag skulle vilja bli piskad och och om han skulle få bestämma över mig etc. Sen skickade han adressen till det hotell där han var på konferens och bad mig komma över. Jag tyckte att det var oerhört läskigt så jag tog bort honom. Det är allt jag kan tänka på när jag ser honom. Särskilt när SD pratar om pedofili och våldtäktsmän. Inte för att det han gjorde stämde in på det, men för att gränsen mellan sexuella övertramp och sexuella inviter tycks vara svårdefinierad för många av dem. Det tycker jag är läskigt.
Citera
2026-08-24, 21:04
Medlem
Ännu en: https://proletaren.se/artikel/sd-politiker-doms-for-offentlig-onani-havdade-att-han-stretchade/

SD:s starke man i Sundsvall Kent Sundström tyckte det var en ball idé att dra en runk framför två kvinnor i en park.
Citera
2026-08-25, 13:41
Medlem
Citat:
Ännu en: https://proletaren.se/artikel/sd-politiker-doms-for-offentlig-onani-havdade-att-han-stretchade/

SD:s starke man i Sundsvall Kent Sundström tyckte det var en ball idé att dra en runk framför två kvinnor i en park.

Typiskt sossetidningar att hitta på. Det är ju bara för att han är Sd!! Hade det varit något annat parti så hade ingen brytt sig. Exempelvis när Ulf Kristersson ska stretcha sina vader så tycker alla media att det är så gulligt och roligt. Men bara för att det är en SD som stretchar försöker man få det till att han runkar. Public service ljuger bara!!!
Citera
2026-08-25, 17:34
Medlem
Citat:

Ingår "vanliga" sexförbrytare i SD:s förslag om den "Hitta.se liknande karta" där dömda pedofiler ska dyka upp som kartpunkter? JÅ tjattra om något sådant i P3 imorse. Kartan kommer isf fungera ungefär som en SD-politikerkarta
Citera
2026-08-25, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilverEdman
Typiskt sossetidningar att hitta på. Det är ju bara för att han är Sd!! Hade det varit något annat parti så hade ingen brytt sig. Exempelvis när Ulf Kristersson ska stretcha sina vader så tycker alla media att det är så gulligt och roligt. Men bara för att det är en SD som stretchar försöker man få det till att han runkar. Public service ljuger bara!!!

Hålla kuken i form är viktigt. Annars drabbas man lätt av förslitningsskador. Det måste ju kärringarna förstå.
Citera
2026-08-25, 20:45
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Citat:

Jävla massa god vandel där. Utvisa dom allihop.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in