2026-05-07, 21:30
Medlem
Jappdinfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohammed95alzuriey
Denna svarta skåpbil cirkulerade utanför akuten ner mot återvändsgränd parkerad maximalt 3 min vänder kör riktning förbi akut entré rullgång sakta men säkert stannar bilwn 100m står 3 personer grabbar snackis lallis 2 snut bilar kommer rödljusen i korsningen mot akuten frågan är att den skåpbilen garanterat hade något med detta och göra med tanke på jag såg inte me 2 ögon utan 4 personen i skåpbilen snackis me 3 Arabic, Somalish svartklädda huvtröjor 2e person hade svart maskerad ' rånluva" dölja mashara riktiga fasad. Kl 01.15 befann jag mig på aakuten kört en bror 3-4 tim lämnade akuten 05.15
4 polisbilar, hundpatruller polis insatsstyrkan 10 snutar utanför akuten entré avspärrat tillägga även e svart BMW E36 63 , ljusgrå audi cirkulerade springpojkar kom från höger och vänster ner mot gångstigen nax 150 grabbarna röster hörs 2 av dessa springisar möter jag 4 gg går fram och tillbaka efter hördes ett sji helvetes varning rop skrik " kds kod hör namnet Aminr k@r@mNasse "Saber "
Förstod kanske 10 ord totalt kan du vara lite tydligare bro
Citera
2026-05-08, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohammed95alzuriey
Tea Ekwa
Begin Te take A next take away LLEN so Ekwa

Vet någon hur det har gått med henne? Har det snackats något om varför Mateo blev plockad?
Citera
2026-05-11, 11:39
Medlem
tomyhockeys avatar
BO alban från Albanien knarklangare
Citera
2026-05-11, 13:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
BO alban från Albanien knarklangare
Du är typ 1 månad sen
Citera
2026-05-11, 15:26
Medlem
Har någon hört något? Varför dem klippte mate0? Och vem är Te Ekvall som satt med honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in