2026-04-13, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crucial
Ja. Tydligen har årets domarkår bestämt sig för att endast gå efter United denna säsong. Undrar om det ändras varje säsong eller om dom varit emot United för alltid...

Du är verkligen helt kalkad i huvudet
2026-04-13, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Du är verkligen helt kalkad i huvudet

Berätta vad du menar då. Är domarna bara ute efter United eller är det fler lag? Är det fiffel? Ut med språket.
2026-04-13, 22:51
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Njaa nu överdriver du lite, 4-1 mot Tottenham var i februari. Hemma mot Leverkusen var la ganska kontrollerat också skulle jag vilja påstå. Hursomhelst var det en pinsam och oroande prestation idag, samt i de flesta matcher det senaste…

Ja jo jag gör väl det. Gick mest på känsla när jag skrev det. 🙂‍↕️

Nu måste dom kriga till sig kryss mot City. Har du läst något om skadeproblemen? Jag har inte orkat läsa på reddit för fansen gör mig ännu mer deprimerad.
2026-04-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crucial
Berätta vad du menar då. Är domarna bara ute efter United eller är det fler lag? Är det fiffel? Ut med språket.

Du vet mycket väl vad jag menar du föröker bara vara märkvärdig

Eller du menar att alla domslut mot United varit korrekta denna säsong?

Det är bara titta och läsa så ser man att United fått helt horribla beslut emot sig
2026-04-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Du vet mycket väl vad jag menar du föröker bara vara märkvärdig

Eller du menar att alla domslut mot United varit korrekta denna säsong?

Det är bara titta och läsa så ser man att United fått helt horribla beslut emot sig

Har aldrig påstått att alla domslut mot United varit korrekta. Långt därifrån. Men att domarna gaddat ihop sig mot endast United låter ju helt idiotiskt. Fattar du inte det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in