2026-06-30, 13:50
Medlem
Jag har sett flera filmer och suspekta bilder på henne under så många år så är inte förvånad att hon tillslut tappade det fullständigt. Hon har aldrig haft några gränser och det vet ju hela stan om verkar det som. Hennes familj, övergav de henne när hon var ung eller vad var det som hände där på högstadiet? Att familjen inte fungerar finns det inga tvivel kring, det är bara att se på dem och lyssna så förstår man att J.L hamnade snett tidigt. Men det ursäktar inte detta hon utsätter folk för och det verkar ju eskalera något fruktansvärt.

Ser ni henne ute mycket? Hur beter hon sig på uteställena numera, har hon tagit allt ett steg längre? Enligt andra trådar verkar det ju som att så är fallet, att hon förlorat det helt men då borde någon anmäla det till socialen eftersom hon har barn. Har förstått att hon aldrig riktigt fungerat som mamma med alkohol och tabletter men vart gör hon av lillgrabben om hon är full konstant på helgerna, är pappan i stan eller? Eller är sonen hos hennes föräldrar? Någon som bor i trakterna och kan berätta för detta måste få ett slut kan man ju tycka.

Jobbade hon kvar på Valhalla terminen ut eller fick hon sluta/ sparken? Hon ska nog inte jobba med varken barn eller äldre som sitter på pengar där på hemmet. Bara hoppas att kommunen har koll på henne!

500 sökningar på nätet denna månad, verkar som 400 förra. Någon här måste kunna förklara hur hon i lilla Oskarshamn kan få 500 sökningar från hela landet, varti helskotta syns hon med hela sitt namn, känns inte så väldigt genomtänkt.
Citera
2026-07-02, 00:33
Medlem
Jo, det finns en hel del samlat nu rörande foto och film och hon skickar från någon bildbank verkar det som så en del av dem som är drabbade har samma bilder och filmer på henne. Ja, herregud vilken stjärna!

Enligt hennes egna historier så var högstadietiden mycket fester och väldigt mycket gick sängvägen redan på den tiden så det kan säkert ha blivit konflikter med familjen som tillhör jehovas, absolut. Har det funnits tabletter kanske det också funnits droger, det vet säkert andra här i forumet mer om.

J*ssica, vi har förstått att du läser här och det tycker vi såklart om. Nu närmar det sig L57 och där har jag och flera med mig stött på dig förr. Denna gång ber jag till gud att du dyker upp för jag skulle jättegärna vilja ställa dig lite frågor om det du gjort mot andra människor, bara så att jag kan förstå dig bättre tänker jag. Jag svor ju på att hjälpa ditt januarioffer med detta men nu gör jag det även för att du fortsätter på din ondskefulla bana utan någon ångest eller dåligt samvete. Eftersom du själv verkar tycka att det är ok att även såra barn som finns i de relationer du lurar så borde det inte vara några problem om vi pratar lite med varandra under helgen kring just barnen. Tänker att vi alla håller lite extra koll under helgen, vi som på ett eller annat sätt vill se dig bakom lås och bom eftersom du aldrig verkar lära dig hur man beter sig i ett samhälle. Hoppas det är ok för dig med ett samtal, bara så att jag får en möjlighet att förstå, då du inte har gjort något fel enligt dig, eller hur?

De allra flesta av oss har ju betalat våra biljetter med surt beskattade pengar och förstår ju att så inte är fallet för dig med tanke på din ekonomiska situation. Men på något sätt lyckas du alltid få fram pengar för att förlusta dig själv och förhoppningsvis får vi alla veta hur när allt ska avgöras juridiskt så småningom. Jag vet, vi vet och du vet garanterat svaret men eftersom ditt motto, enligt några av dem du krossat, är att det är mer känslor i en kram än att ligga, så blir jag som mamma i alla fall lite orolig för det samhälle du är en del av. Så lite sådant tänker jag att vi kanske kan prata om ifall vi ses. Det är väl ok ändå? Att du kan ge mig och mina vänner lite tips på hur vi kvinnor kan lyckas bättre i ditt samhälle, i ditt liv, så vi också kan vältra oss i lyx utan att behöva betala en krona i skatt, ha miljonskuld hos Kronofogden, få ekonomiskt bistånd och dessutom en massa spännande forum att deltaga i på nätet så vi kan få in lite extra kronor utan insyn. Undrar vad Skatteverket skulle säga kring vad du säljer online till obehagliga spekulanter egentligen. Inte trodde jag att du skulle driva postorderverksamhet på nätet när jag såg dig ståendes på konditori en gång i tiden. Men jag hade fel där, tänka sig.

Jag är så tacksam att jag fick möjlighet att hjälpa till med att försöka stoppa dig i ditt sätt att leva för det har gett mig så mycket. Så mycket insyn i det hemska och tragiska liv du och andra romansbedragare lever. Men någonstans längs vägen genom livet kan man stanna och välja väg. Kanske för att slippa dö så småningom väldigt ensam. Men du valde pengarnas väg och det ska bli intressant vart det slutar för dig sedan i livet när karman och åldern hunnit ikapp.

Men vi börjar med samtal i helgen om vi ses, kommer se dig ganska lätt anar jag när du går oberörd och rak i ryggen och utan skam förmodar jag. Skulle så gärna vilja höra mer om hur sjuk du var i anorexia där i din ungdom bland annat, när du låg inlagd i flera veckor tydligen och allt var väldigt kritiskt...

Ja du.
Citera
2026-07-05, 00:28
Medlem
Finns två facebookprofiler med hennes namn som är väldigt lättklädda, den som skapades med förnamn plus efternamn och med tillägget xxx, från april 2025. Den har skönhet, kosmetik och hudvård som profildetaljer. Såklart med fejkbilder men känns väldigt märkligt. Undrar vem hon misslyckades med där och som hämnades? Någon som har koll?
Citera
2026-08-10, 21:42
Medlem
Har idag fått reda på att J.L börjat på Valhalla idag. Kollegor är så nöjda med att ha henne som arbetskamrat tydligen, eller vänta, skojade bara. De är skitsura på att hon höjt sin lön och att ledningen anställt henne två månader åt gången för att skydda henne. Annars hade de behövt annonsera ut tjänsten. Tydligen ska hon arbeta som elevassistent och blivit lovad att anställningen kommer förnyas med två månader åt gången. Det är så det tydligen fungerar i kommunen. Skydda de kriminella som begår brott, har miljonskulder, lurar människor på pengar och sysslar med bedrägerier av olika slag. Att fler och fler hittar henne på sidor på nätet som inga elever bör se henne på eller säljer både det ena och det andra på suspekta forum, ja, bra jobbat där ledningen på Valhalla. Vad säger kommunens HR avdelning om detta tro? Ni som har barn på Valhalla, meddela gärna kommunens HR avdelning/ Valhallas ledning, vad ni tycker om detta för detta är helt sjukt! Ska en sådan människa vara lämplig att jobba med barn och ungdomar i vår kommun?
Citera
2026-08-10, 22:14
Medlem
Men kom igen... Upp med bilder, filmer... Måste ju se vem denna avart är...
Citera
2026-08-13, 18:33
Medlem
Fast det kan inte finnas en vettig chef som anställer någon med den bakgrunden och tar den risken att själv hamna i skandalen väl? Men den här kommunen slutar aldrig att förvåna. Blir fint under rättegången sedan när sanningen ska fram, fy fan. Vart är bildningsnämnden i allt detta om ansvarig rektor, verkar vara "mannen" bland cheferna, dessutom myglar och endast anställer två månader åt gången.

Jag kollar upp detta ordentligt med de som inte ser mellan fingrarna och återkommer hur det ligger till.
Citera
2026-08-14, 08:11
Medlem
Bilder och filmer som lite bevis på att denna kvinna ens finns
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem