Citat:
Ursprungligen postat av
CuteTwink-I-was
För att det mesta runt mullan är bra på samma sätt som att Malmö är likt Berlin, det villsäga om man blundar hårt, riktigt hårt...
Möllan är multikulti med lite vänsterprägel. Det förstår man direkt utan omsvep när man kommer dit. Det behöver inte betyda att man måste vara skiträdd för stället och helt undvika det.
Finns som sagt lite trevliga ölhak och restauranger där.