Citat:
Ursprungligen postat av
negrofoben
Ja fler som varnade för det här kriget kommer säkert få sparken. Den här administrationen kommer att gå till historien som den mest inkompetenta någonsin. Detta är helt sanslöst!
Hans styre och beslut innehåller inga överrasskningar alls, Trump är Trump, korrupt, inkompetent, garndios självbild helt utan något som helst förmåga till konsekvensanalys eller logiskt tänkande.
Frågan är hur man ska se på dem som röstat på, hejar på och fortfarande stödjer honom helhjärtat.
Som jag skrivit förr på forumet, var i USA första gången 1990, mitt första intryck var ett glorifierat uland och det enda som egentligen förändrats sedan dess är att medel amerikanen visat sig vara dummare än vad man ens skulle våga tro.
Tänk om en pajas som Trump blivit diktator i nån banan republik i Syd Amerika, han hade varit ett stående skämt dagligen men den makt han har idag gör honom antagligen till världens farligaste människa.
Skulle inte förvåna mig ett dugg om dom planera en "begränsad" kärnvapen attack mot den där Kvarg ön eller något annat ställe i Iran dom inte vill ha repat inom överskådlig tid.
Därav att se till o bli av med de som inte gillar idén, även om det inte är en dylik attack så är definitivt något i görningen som judarna tvingar Trump att göra och som den clown han är så går det emot allt han är att inte ha full kontroll så han måste hel hjärtat stå upp för förslagen för att inte hans ego skall gå i kras.