2026-03-28, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Ja, det kunde jag. Det var helt surrealistiskt, "personen" stod liksom framför mig och jag slår rakt i luften i tron att jag skall slå någon, men liksom träffar inget.

Jag hade inget märke där igår, det hade jag sett.

Jag såg bara en. Hur såg kläderna ut? För mig var det väldigt mycket tyg, pösigt liksom så man såg en massa veck. Tänk någon i väldigt förstora mjukiskläder nästan. Svårt att beskriva med ord.

Men fy vad otäckt. Jag vet inte huruvida det stämmer eller äktheten i andra dimensioner, men en gång tog min dåvarande malaysiska flickvän mig till ett ställe i Kuala Lumpur där de tog bort födelsemärken av spirituella anledningar.

De gick igenom hela kroppen och tog sen bort märken som inte var bra spirituellt. Med ett vasst typ grillspett i bambu luckrade de upp huden, sen brände de med en rökelse med ett örtblad emellan. Några dagar senare trillade födelsemärket av utan att lämna något ärr.

De tog bara bort vissa, som hade ofördelaktiga placeringar.
Men de påstod att parasitiska entiteter satte sig fast hos folk genom födelsemärken. Jag har senare läst samma sak många gånger då jag har studerat astral projicering.

Du borde läsa om astral projicering. Det finns många gemensamma nämnare med sömnparalys och klardrömmar/lucid dreaming.

Jag har varit nära att astralprojicera själv, men jag har inte vågat ta det steget fullt ut. Det sägs att har man öppnat den dörren, så går den aldrig mer att stänga. Det är inte något man ska ta lättvindigt.

Robert Bruce och Monroe är tips att läsa från. Sen finns det en gigantisk tråd här på flashback.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in