Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Det där är bra, men funkar inte i Västeuropa, eftersom i Västeuropa är inhemska barn snart i minoritet. SD har talat om att göra liknande saker som Orban, men i mångkulturella Västeuropa blir det svårare eftersom vi har en massa kvinnor från andra länder som skulle utnyttja det.
Man kan i Sverige ändra barnbidraget så att det istället går mycket pengar till 1-2 första barnen, sedan betydligt mindre till de som väljer att skaffa sig ännu fler barn.
Det skulle stoppa kvinnor som lever på barnen.
Orban gör som Putin, han vill ha mer kanonmat typ.