Citat:
Det heter väl hebefili då? Inte för att det är bra men är ju trots allt en distinktion mellan dessa två ting.
Saken är den att det finns en uppsjö av 17 åriga tjejer som ser ut att vara 18+.
Enligt flashback är alla män som ens tänker tanken på något sexuellt då en pedofil, eftersom hon är omyndig.
Vi kan ta Jerry Seindfelt som dejtade en 17åring när han var 33 år (Googla).
Enligt Flashbacks mått så är han en pedofil..
Så jag får väl säga att jag inte känner någon men jag vet en kändis och det är väl han då...
Ur min uppfostran så är min tolkning en pedofil en vuxen person som tänder på barn som inte påbörjat sin pubertetsutveckling.
Om en 33 årig man tänder på en 17 åring så vet jag inte riktigt om samma man är beredd att ha sexuella relationer med en 9 åring, men i folkmun så är han en pedofil. Svårt..
Enligt flashback är alla män som ens tänker tanken på något sexuellt då en pedofil, eftersom hon är omyndig.
Vi kan ta Jerry Seindfelt som dejtade en 17åring när han var 33 år (Googla).
Enligt Flashbacks mått så är han en pedofil..
Så jag får väl säga att jag inte känner någon men jag vet en kändis och det är väl han då...
Ur min uppfostran så är min tolkning en pedofil en vuxen person som tänder på barn som inte påbörjat sin pubertetsutveckling.
Om en 33 årig man tänder på en 17 åring så vet jag inte riktigt om samma man är beredd att ha sexuella relationer med en 9 åring, men i folkmun så är han en pedofil. Svårt..
Irl så känner jag ingen sådan tack och lov. Man bör ändå kolla på dumpen och dylikt för att kunna skydda nära/andra unga från äcklen. Tycker samhället måste göra mer mot sådana. Isolera dessa från övriga för säkerhetsskull. Inför medicinering som tar bort sexlust eller något. Dumpen gör något men det är inte tillräckligt än om bättre än inget.
Citat:
Ja, alltså sådant är väldigt utspritt där dessvärre. Man skyllde också allt på MJ för att skydda massa andra mäktiga förövare där verkar det som enligt källor jag tagit del av, men inget jag kan bekräfta givetvis. Precis som onda försöker demonisera transgenders och dylikt, för att låta riktiga förövare komma undan/fortsätta med sina synder i skymundan. Fanns ju katolska präster (eller andra religiösa fanatiker) som varit anti HBTQ för att sedan sätta på barn i bakgrunden, ren ondska är det. Förstår bara inte hur äckliga folk kan vara & varför några väljer att agera på det viset. Människors sexualitet/attraktiva utseende utvecklar sig efter vuxen ålder anser jag. Lita inte på människor, och låt inte folk du inte känner mycket mycket väl(och vet är normala på den fronten) komma nära era barn och ungdomar.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-03-27 kl. 20:24.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-03-27 kl. 20:24.