2026-03-26, 17:35
Medlem
SPORTNERD888s avatar
INGET får mig må så dåligt som att se Sveriges herrlandslag I fotboll spela vinna eller försvinna matcher....
LÅT MATCHEN FUCKING BÖRJA PALLAR INTE VÄNTA MER fast man knappt vågar uppleva de eventuella konsekvenserna med att missa ett till mästerskap....
2026-03-26, 17:36
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Åfan, tack för det!!

De är lugnt jag ska följa matchen där också, använd addblock plus, de har Svenska Viaplay där sen...du har en chatt där, önska vad du vill, klaga om det inte funkar haha....lycka till...

mvh/
2026-03-26, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Herman Johansson in från start i en fembackslinje, enligt media:

https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/sverige/avslojar-potter-valjer-fembackslinje-mot-ukraina---johansson-startar

För mig är det mer överraskande att Lagerbielke startar över Starfelt, än att Herman Johansson startar. Undrar också om Elanga kan spela från start, det känns som att många tar det för givet att det blir Gyökeres och Nygren på topp.
2026-03-26, 17:57
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3456789876543
För mig är det mer överraskande att Lagerbielke startar över Starfelt, än att Herman Johansson startar. Undrar också om Elanga kan spela från start, det känns som att många tar det för givet att det blir Gyökeres och Nygren på topp.

För mig är det förvånansvärt att Hien startar före Starfelt med tanke på hans facit i landslaget. Petad i Atalanta nu förtiden också för att han är usel. Hade jag varit förbundskapten hade han inte ens blivit uttagen.
2026-03-26, 17:57
Medlem
Så förnedringen är ett faktum
2026-03-26, 18:13
Medlem
Hoppas det blir en bra match, givetvis hoppas man på Sverige men kan inte ljuga om att jag personligen blivit lite avtrubbad och trött på herrlandslaget. Varför kan andra nationer med betydligt mindre budget och sämre spelare prestera på en nivå bortom dess like men inte Sverige?
2026-03-26, 18:17
Medlem
Nu ska det bli ordning och reda. Bojan har pratat med spelarna. Vad f-n, Bojan?. Hur lågt har Sverige sjunkit?.
2026-03-26, 18:18
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pooker1
Så förnedringen är ett faktum
Det gäller att tänka positivt.

Både landslaget och de ca 4000-5000 svenskar som reporter på plats i Spanien hävdade ordnat biljetter, såg ut att ha kalasväder hela eftermiddagen. 🏖️
2026-03-26, 18:25
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Nu ska det bli ordning och reda. Bojan har pratat med spelarna. Vad f-n, Bojan?. Hur lågt har Sverige sjunkit?.
Skämtar du? Har han tagit på sig offerkoftan och gnällt om kriget i Jugoslavien och jämfört det med Ukraina nu även med spelarna?
2026-03-26, 18:26
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
För mig är det förvånansvärt att Hien startar före Starfelt med tanke på hans facit i landslaget. Petad i Atalanta nu förtiden också för att han är usel. Hade jag varit förbundskapten hade han inte ens blivit uttagen.

Håller med. Väldigt konstigt att Potter inte litar på en lagkapten som spelar i ett topplag i LA Liga, och att Lagerbielke går före.
2026-03-26, 18:27
Medlem
Connykrims avatar
Vi viker oss o förlorar för vi tycker synd om Ukraina
2026-03-26, 18:27
Medlem
Kinaskis avatar
Målvakt från ett mittenlag (7) i Allsvenskan...

Får hoppas på att han blir Valencia-Nordfeldt med hela svenska folket.

Heja heja!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in