Det verkar som att kriminella är dåliga på att just vara kriminella. Istället håller de på med olika välfärdsbrott. Skaffar sjukintyg för familjemedlemmar och tillskansar sig pengar genom att spela sjuka och handikappade. Sen är de inte direkt smarta heller som filmar och rappar om saken!?
Jag är inte förvånad om att det handlar om ziggisar.
Det är bara en folkgrupp som är dummare än dessa "människor" och det är svenskar som öser pengar över dom.
Men svenskar skall alltid vara så goda med allt det dom håller på med! Vi är ju trots allt en humanitär stormakt.