2026-08-23, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ½BOTOX½
Det verkar som hon har fått nytt jobb inom kommunen.
Hur fan har det gått till undrar man?

Har hon inte blivit dömd innan. Så åker hon genom stolarna. Sen är sundsvalls kommun experter på ta in vikarier som är kriminella och ska ge andra chanser här och där. Därför de är så mycket skit folk som jobba i vården.

Men ja, hon står med som vikarie på sundsvalls kommun sida. Vart vet jag inte.
Citera
2026-08-23, 08:08
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hon kanske planerar att köra med att gubben gav henne pengarna. Hänt förr. Att den (vårdaren) fått pengarna direkt eller via att den äldre testamenterat pengar till dom.

Vet dock inte om det någonsin funkat som ursäkt för att slippa straff. De är ju inte där för de är snälla och hjälper till och borde stå i själva kontraktet också att de ska vägra gåvor.
Tror det står, åtminstone offentliganställda ej får ta emot arv, en offentliganställd tog emot arv (tror det var ett hus) fick avsked sen från jobbet
Citera
2026-08-23, 08:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Tror det står, åtminstone offentliganställda ej får ta emot arv, en offentliganställd tog emot arv (tror det var ett hus) fick avsked sen från jobbet

Sant. De inom hemtjänsten får ju liksom lära sig. Inte ens få en kopp kaffe är ok. Det ska du säja tack men nej tack till.
Citera
2026-08-23, 19:33
Medlem
½BOTOX½s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damian999o
Har hon inte blivit dömd innan. Så åker hon genom stolarna. Sen är sundsvalls kommun experter på ta in vikarier som är kriminella och ska ge andra chanser här och där. Därför de är så mycket skit folk som jobba i vården.

Men ja, hon står med som vikarie på sundsvalls kommun sida. Vart vet jag inte.

Å fy fan..
Tack för informationen...
Citera
2026-08-23, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ½BOTOX½
Å fy fan..
Tack för informationen...

Hon är INTE vikarie på kommunen. Hon fick sparken. så fort detta uppdagades. Hon är "personlig assistent" numera till sitt eget barn...
Citera
2026-08-24, 17:51
Medlem
½BOTOX½s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatwhat83
Hon är INTE vikarie på kommunen. Hon fick sparken. så fort detta uppdagades. Hon är "personlig assistent" numera till sitt eget barn...

Va bra.
Bäst att hålla det inom familjen :》

Nu kan hon skinna sitt eget barn,
Och svindla sig själv :》

Citera
2026-08-27, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatwhat83
Vilket av hennes 3 barn behöver assistans? Mig veterligt så klarar hennes barn av att borsta tänderna själva!
Citera
2026-09-01, 11:54
Medlem
½BOTOX½s avatar
Idag var det
rättegångsförhandling.

Tisdag
01-sep 09:00 - 10:00
Huvudförhandling
B 1148-26 bedrägeri m m.
Citera
2026-09-01, 16:45
Medlem
Personlig assistent till hennes barn? 3 friska barn är vad jag vet. Men det är skit samma.

Bra att kommunen hade koll. Eller dom läste kanske här ....hehe.... borde dom göra lite oftare.

Ska bli intressant att se vad som händer nu.
Citera
2026-09-02, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolaidsupplie
Vilket av hennes 3 barn behöver assistans? Mig veterligt så klarar hennes barn av att borsta tänderna själva!

Hon har ETT barn.... han är 6-7 år och sitter i rullstol.
Citera
2026-09-02, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damian999o
Personlig assistent till hennes barn? 3 friska barn är vad jag vet. Men det är skit samma.

Bra att kommunen hade koll. Eller dom läste kanske här ....hehe.... borde dom göra lite oftare.

Ska bli intressant att se vad som händer nu.

Då har du fel person..... Hon har ett barn som är 6-7 år och sitter i rullstol och har NPF-diagnoser.
Citera
2026-09-04, 10:19
Medlem
En mille i skulder. Mestadels pga spel och överkonsumtion..... Fått nekad skuldsanering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in