Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Republikanerna ökar antal registrerade röstar i de flesta Swingstates.
Tro inte på det Ni läser i Aftonbladet eller hör på SVT och SR. Efter så många år av rena lögner och falsarier av fakta bör vi nu förstå att det är sannolikt precis tvärtom.
Mellanårssiffror 2026 vs 2018;
AZ +4
NV +5
NC +8
PA +7
När det gäller opinionsmätningar för amerikanska val så förlitar jag mig i allmänhet på amerikanska opinionsinstitut och media. Det visar sig att dessa är mer eller mindre eniga från vänster till den yttersta högern, inklusive FOX News - Demokraterna kommer att vinna majoritet i både huset och Senaten.
För mig finns en annan och viktigare indikator än opinionsmätningarna och det är aktiviteten hos er alt. Right debattörer och aldrig har det varit så tyst från er högerdebattörer som inför detta val, varken på amerikanska eller svenska Sociala medier och diverse debattforum. Detta gäller inte minst dig själv Nixter, som brukar skriva oändligt många och oändligt långa inlägg om högerns förträfflighet inför varje val. Nu är du nästan helt tyst och när det någon gång kommer inlägg så är det korta och tämligen intetsägande sådana.
Det tyder på att ni redan gett upp!