Citat:
Ursprungligen postat av
QuantumQuill
"600M i EK" behöver köpa ett par nya spelare.
Synd för MAIF att Straud bara spelar halva säsongen.
Herregud. Det är ren lekstuga.
Inget av nyförvärven ser tyvärr särskilt snabba eller uthålliga ut.
Stjärngubbarna går mot en ny vår av skador och förnedring?
De ansvariga sparkas i vanlig ordning snett uppåt.
Nåja, nu slipper man punga ut för TV4Play eller vad det nu är.
Man kan lika gärna följa curling i stället.