2026-03-14, 15:51
  #217
Medlem
Varför har vi inte spelat så här tidigare i år?
2026-03-14, 15:51
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Härligt att se hur Mjällby spelar snabbt framåt precis som Bodö/Glimt istället för det värdelösa sk tålmodiga sidledsletandet.

Detta stämmer. Fy fan för sidledspassningar i 87 minuter
2026-03-14, 15:52
  #219
Medlem
Enterprises avatar
Mjällby favorit i år igen, om man inte tappar Stroud i sommar.
2026-03-14, 15:53
  #220
Medlem
Är det SVT som refererar på MFF hemsida? Lika dålig uppdatering som på TesxtTV.
2026-03-14, 15:57
  #221
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
"600M i EK" behöver köpa ett par nya spelare.

Synd för MAIF att Straud bara spelar halva säsongen.

Herregud. Det är ren lekstuga.

Inget av nyförvärven ser tyvärr särskilt snabba eller uthålliga ut.

Stjärngubbarna går mot en ny vår av skador och förnedring?

De ansvariga sparkas i vanlig ordning snett uppåt.

Nåja, nu slipper man punga ut för TV4Play eller vad det nu är.

Man kan lika gärna följa curling i stället.
2026-03-14, 15:58
  #222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Är det SVT som refererar på MFF hemsida? Lika dålig uppdatering som på TesxtTV.

Dom vill väl inte referera hur jävla uselt det här laget är, dom kan ta mig fan springa hem till Malmö och när dom är där så kan dom ta 20 varv i pildammsparken med
2026-03-14, 15:58
  #223
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Mjällby favorit i år igen, om man inte tappar Stroud i sommar.
Sitter och hoppas på att Kjaer gör massa mål så han också blir såld.
2026-03-14, 16:07
  #224
Medlem
Kinaskis avatar
Det är som att titta på pojkar mot män.

Malmö mot Mjällby det vill säga.
2026-03-14, 16:10
  #225
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinaski
Det är som att titta på pojkar mot män.

Malmö mot Mjällby det vill säga.

Mittenlag mot topp 2.

:/
2026-03-14, 16:19
  #226
Medlem
QuantumQuills avatar
Ju mer man tittar på reprisen från 1-0 ju mer undrar man varför Olsen inte bara räddade bollen...
2026-03-14, 16:20
  #227
Medlem
Fortsätter Malmö såhär så kan man börja hoppas på att klubben får prova på Superettan nästa år
2026-03-14, 16:21
  #228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Ju mer man tittar på reprisen från 1-0 ju mer undrar man varför Olsen inte bara räddade bollen...

En bättre fråga är varför något lag tillåter honom vakta buren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in