2026-03-13, 04:55
Medlem
Riksreptilens avatar
Inte mycket till förvåning då det är Netflix mest strömmade film någonsin men man vet aldrig med Sony.

https://www.bbc.com/news/articles/c2k8wvzgqk7o

" No release date has been set yet. The sequel marks the first project under co-directors Maggie Kang and Chris Appelhans' new and exclusive multi-year deal with Netflix.

The announcement comes as critics predict that the first film will win at the Oscars on Sunday, where it is has two nominations for best animated feature and best original song.

The song Golden won a Grammy for best song written for visual media - the first time a K-pop song has won at the prestigious music awards. "

Större och värre hot är min killgissning men inte så mycket anpassning till oss västerlänningar ännu.

Tillägg: Lika kvalitativa motståndare som Saja Boys blir nog svårt att fixa utan att ta i för mycket.
Soda Pop: https://youtu.be/U3HGfwDjX0g?is=FiLWB9TnAwkpcv_D
Senast redigerad av Riksreptilen 2026-03-13 kl. 05:19. Anledning: Motståndare
Citera
2026-03-13, 07:25
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Inte mycket till förvåning då det är Netflix mest strömmade film någonsin men man vet aldrig med Sony.

https://www.bbc.com/news/articles/c2k8wvzgqk7o

" No release date has been set yet. The sequel marks the first project under co-directors Maggie Kang and Chris Appelhans' new and exclusive multi-year deal with Netflix.

The announcement comes as critics predict that the first film will win at the Oscars on Sunday, where it is has two nominations for best animated feature and best original song.

The song Golden won a Grammy for best song written for visual media - the first time a K-pop song has won at the prestigious music awards. "

Större och värre hot är min killgissning men inte så mycket anpassning till oss västerlänningar ännu.

Tillägg: Lika kvalitativa motståndare som Saja Boys blir nog svårt att fixa utan att ta i för mycket.
Soda Pop: https://youtu.be/U3HGfwDjX0g?is=FiLWB9TnAwkpcv_D
Jag har bara sett delar av filmen (när barnen tittat på filmen) och undrar vilka eventuella anpassningar du tänker på?
Har inte filmen blivit väldigt populär även hemma hos västerlänningar?
Citera
2026-03-13, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen

Det är en oroväckande brist på mångkultur i Kpop demon hunters.

Netflix kan nog styra upp och se till att en av de tre demonjägarna är lesbisk, en annan transsexuell och den tredje träffar en kolsvart främling.
Citera
2026-03-13, 09:39
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laafham
Det är en oroväckande brist på mångkultur i Kpop demon hunters.

Netflix kan nog styra upp och se till att en av de tre demonjägarna är lesbisk, en annan transsexuell och den tredje träffar en kolsvart främling.
K-POP-band brukar annars nöja sig med att samtliga i gruppen har olika hårfärger så att vi västerlänningar ska kunna se skillnad på dom.
Citera
2026-03-13, 11:28
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Jag har bara sett delar av filmen (när barnen tittat på filmen) och undrar vilka eventuella anpassningar du tänker på?
Har inte filmen blivit väldigt populär även hemma hos västerlänningar?

Samma här. Inget en vuxen sätter sig och tittar på. Även gällande barnen är det ju oftast inget de sitter och följer, är mest musiken de är ute efter när de tittar.
Citera
2026-03-13, 18:25
Medlem
tecknad video för barn...är detta verkligen rätt forum för det!?
Citera
2026-03-13, 19:12
Medlem
One2Manys avatar
Kul, tyckte första filmen var helt ok. Bra musik, Golden lyssnar jag fortfarande på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in