Slarvat bort nyckeln till tändningslåset på ett batteri och det är ett sånt som behöver vridas till ”ignition ” och för att låsa/låsa upp så behöver ett nytt men jag behöver egentligen inte just likadant utan räcker med sånt som bara låser och låser upp och det ser likadant ut som låset på ett ecoride batteri tex i låsmekanismen om ni förstår.
Tips på vad man ska köpa ett annan laddingång. Eller hur vet man skillnaden på en vanlig DC kontakt som tex w-wheels har på de äldre och de som är på dom nya? Ser likadana ut med mina ögon men det skiljer sig pyttelite åt så hjälp mig gärna. Och en sista desperat fråga då jag behöver cykla… om man skulle plocka bort tändningslåset helt som man sett på vissas batterier, är det något speciellt att tänka på då för att vara säker på att det funkar. Tänker att det kanske är i ”OFF” läge när man plockar bort det för jag försökte dyrka och vrida runt med mejsel så det ser ju inte fint ut men det ska ju ändå bytas. Tacksam för snabba svar. Må bäst gott folk