2026-03-07, 16:40
Medlem
klippa tunga, är det en vanlig svordom på arabiska?
att inte klara att höra sanningen?
Citera
2026-03-07, 18:19
Medlem
Kan vi få bilder på denna avart som kallar en journalist för apa? Vore intressant att se hur långt hår Maria har samt hur hon ser ut
Citera
2026-03-07, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Är det ett hot? Reportern tycks ju trakassera den uppringde och uttalandet sker i affekt.

Varför är det så viktigt att de glorifierade skvallerkärringarna skall vara skyddade extra mycket?
Sluta ringt runt till folk o härja så slipper man att folk är otrevliga.

Plingar jag på hos samma person 25 gånger och ställer massa jobbiga frågor så kan jag gissa mig till att jag till slut kommer bli jagad.
Skall man då åtala personen som jagar mig?
Det vore önskvärt om du blev åtalad och häktad med fulla restriktioner då slipper vi din dynga på flashback. Du tycker alltså att det är okej att smita från skatt och att spruta in skit i människor utan utbildning?
Citera
2026-03-07, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atlanta
NA är en skvallertidning med tveksamma arbetsmetoder. Välkända för sina vinklade och överdrivna reportage, och för att de som anklagas inte får komma till tals eller ges en skev bild. De gör storvinst varje år samtidigt som de uppbär presstöd. Oseriös skittidning.
Så enligt dig är det inte sant att dom fuskat med bokföringen, skatter och bedrivit skönhetsvård utan rätt utbildning?
Citera
2026-03-07, 21:04
Medlem
Amazon-mannens avatar
Blatteriet i Svea rike brer ut sig och nu är det OK att hota journalister. Snart börjar de hota politiker på allvar med..
Citera
2026-03-07, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Det vore önskvärt om du blev åtalad och häktad med fulla restriktioner då slipper vi din dynga på flashback. Du tycker alltså att det är okej att smita från skatt och att spruta in skit i människor utan utbildning?

Vad pratar du om?
Vilka är dessa "vi" ? Är du ett språkrör för någon slags organisation och representerar ett helt gäng människor?

Jag har mig veterligen inte uttalat mig om vare sig skattesmitning eller sprutor.
Däremot har jag uttalat mig om glorifierade skvallerkärringar.
Citera
2026-03-07, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Vad pratar du om?
Vilka är dessa "vi" ? Är du ett språkrör för någon slags organisation och representerar ett helt gäng människor?

Jag har mig veterligen inte uttalat mig om vare sig skattesmitning eller sprutor.
Däremot har jag uttalat mig om glorifierade skvallerkärringar.
Det är för fan inte skvaller om journalister skriver vad som är fakta. Hur fan tänkte du nu? För mycket sprit till mellon?
Citera
2026-03-07, 22:24
Medlem
Bsra konstatera, dessa Karens finns även i Sverige. Vare sig vill eller inte.
Kanske importerade, kanske inte, how knows.
Men i finkan ska dem
Citera
2026-03-08, 03:14
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hitler-gg
klippa tunga, är det en vanlig svordom på arabiska?
att inte klara att höra sanningen?
Klippa hans tung är nog mer vanligt.
Citera
2026-03-08, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Klippa hans tung är nog mer vanligt.
Samma vokabulär som vår kära Laser-turk. Fint att traditionen förs vidare.
Citera
2026-03-08, 08:25
Avstängd
SoberZealots avatar
Fast det kanske står i koranen?
Citera
2026-03-08, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjoje
Systrarna heter M*ria och S*lly J*bar Kh*il. Den ena drev ”klinik Mari*” den andra ”prol*ser klinik”. M*ria är den som hörs i klippen.

* = a
Det kanske var M*r*a, som klippte tungan av Rickard Andersson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in