2026-03-05, 21:18
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Jag vägrar Princesstårta ...med MetteMaritPuder strött över samt en Zara Larssonros på toppen...

Det blir en SkanörKavring med Tonfisk Mayo chiliflakes o finhackad LÖK...

Frölunda-Rögle.... Ja e de laddade idag i Rögle?
Tror Leksand tar Luleå

Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Tack, fan vad det känns bra, vi behövde verkligen dessa tre poäng

Trodde detta kl1 9
2026-03-05, 21:19
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Riktig plattmatch av Luleå. Såg mer på telefon än på matchen.
Ja, det var uselt. Riktigt dålig match, lite märkligt att det kan bli så pass dåligt efter några hyfsade matcher med bra fart. Men det vänder väl uppåt (hoppas iaf jag) till veckan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Tack, fan vad det känns bra, vi behövde verkligen dessa tre poäng
Jag förstår det och önskar lycka till i det som komma skall. Jag har hellre Leksand kvar i shl än lag som Örebro, Linköping och Växjö.
Medlem
DIF totalt utspelade i två perioder.
2026-03-05, 21:20
Medlem
Felix Nilsson från Rögle bräde denna matchen på sina axlar ikväll!

Skönt med Sudden vinst finally!
2026-03-05, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ja, det var uselt. Riktigt dålig match, lite märkligt att det kan bli så pass dåligt efter några hyfsade matcher med bra fart. Men det vänder väl uppåt (hoppas iaf jag) till veckan.
Man kan tycka det. Men egentligen är det inte superkonstigt egentligen. Matchen i lördags mot Skellefteå var en rejäl urladdning som avgjordes på straffar. Sedan ner till Göteborg och spela chl på tisdag som gick till förlängning för att sedan åka upp till Dalarna och spela bortamatch ikväll mot ett lag med kniven mot strupen som varit hemma och vilat/tränat 4dagar istället.
2026-03-05, 21:26
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Man kan tycka det. Men egentligen är det inte superkonstigt egentligen. Matchen i lördags mot Skellefteå var en rejäl urladdning som avgjordes på straffar. Sedan ner till Göteborg och spela chl på tisdag som gick till förlängning för att sedan åka upp till Dalarna och spela bortamatch ikväll mot ett lag med kniven mot strupen som varit hemma och vilat/tränat 4dagar istället.
Nä, du har rätt men det såg riktigt svagt ut idag. Hoppas på uppryckning till på Lördag mot diff.
2026-03-05, 21:27
Medlem
perry2s avatar
Hv viker ner sig på hemmaplan
2026-03-05, 21:28
Medlem
IceEyess avatar
"Små marginaler" verkar vara orsaken till varenda förlust i Samuelsson banala värld.

Just nämnda Samuelsson kan för övrigt ta sina "små marginaler" och kliva på tåget till Karlstad redan imorgon. Nubben och Karlunden kan skriva in sig på Arbetsförmedlingen och av spelarna så kan #28, #2 och #7 sadla om till publikvärdar eller biljettpersonal istället för att ständigt framkalla migrän hos publiken med sina P12-aktioner i egen zon.
2026-03-05, 21:28
Medlem
perry2s avatar
Malmö scorar 1-1
2026-03-05, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw

Yeah , svårt att ladda om , sen bara stället kan göra en deprimerad, en affär en kiosk och en ishall thats about it
2026-03-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Nä, du har rätt men det såg riktigt svagt ut idag. Hoppas på uppryckning till på Lördag mot diff.
Jepp det såg svagt ut, precis som jag förväntat mig efter följt Luleå hockey sedan tidigt 1990-tal.

På lördag har vi nog TarDif med i lineup:en 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in