2026-04-14, 23:08
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Över 100 miljoner människor har mördats som en konsekvens av att man inte satte stopp för kommunismen i Ryssland och Kina när man hade chansen. Passiviteten

Men åter till min fråga: Föredrar du en världsordning där Maduro och regimen i Iran sitter kvar vi makten framför en där de inte gör det? Föredrar du en världsordning där Ryssland och Kina dominerar framför en där Amerika gör det?
Men lilla melvin trumpsniffer,
regimen i Iran sitter ju kvar.

Och trump har för övrigt 0 intresse av folkets väl och ve i Iran.
Citera
2026-04-15, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
regimen i Iran sitter ju kvar.
Tänker du på den nya gayatollan som ligger i koma med både armar och ben bortsprängda?

Citat:
Och trump har för övrigt 0 intresse av folkets väl och ve i Iran.
Mer intresse än ni vänsterextremister som glatt och villigt agerar agenter åt den iranska regimen. Inte ett ord från er när de för inte så länge sedan mördade över 30 000 fredliga demonstranter.
Citera
2026-04-15, 10:30
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Tänker du på den nya gayatollan som ligger i koma med både armar och ben bortsprängda?

Mer intresse än ni vänsterextremister som glatt och villigt agerar agenter åt den iranska regimen. Inte ett ord från er när de för inte så länge sedan mördade över 30 000 fredliga demonstranter.
Nä lilla melvin, regimen är typ ett par hundra människor, minst. Missat samhällskunskapen?

Lilla melvin, jag är högerkonservativ, och jag tycker det ska vara 18-års gräns här.
Citera
2026-04-15, 10:54
Medlem
Citat:
Nä lilla melvin, regimen är typ ett par hundra människor, minst. Missat samhällskunskapen?
Regimen blir ju av allt att döma färre och färre för varje dag som går, men gissar att du inte följt nyheterna på sistone?

Citat:
Lilla melvin, jag är högerkonservativ, och jag tycker det ska vara 18-års gräns här.
Dagens bästa, tack för den.

Själv är jag faktiskt Kamala Harris och tycker att valet 2024 var riggat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in