2026-04-05, 15:43
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Alla kommande veckans avsnitt ligger ute nu på söndagen redan
för de med plus möjligtvis ja, som det alltid har varit.
Citera
2026-04-05, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Här står det att Aydin blev jättesjuk av blomman... Och att han var gränsöverskridande.

https://www.tv4.se/artikel/1oV9Yx3BHmKLG8Mgrdi6Hg/stoppade-fel-grej-i-munnen-lagkamrat-tjallade-dum-asna
Nu hann han ju inte bli sjuk - står inte att han blev det heller. Jag hade agerat exakt som hans lagkamrat, regler är regler och jag hade sett möjligheten att bli av med ett dagisbarn, ett otroligt störande moment och i längden risk-beteende för laget. Orka med en jävla pajas under de förhållandena!
Citera
2026-04-05, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Det är ju en transa
...och det påståendet baserar du på?
Citera
2026-04-05, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Aydin åkte ut för han vrålade "äru bög eller?!" när han vann.
Ok?
Citera
2026-04-05, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
hur många män vs kvinnor är med i åretss säsong?

Du tror inte det blivit en snackis om männen sa de aldrig kommer rösta på en man?

Jo lika mycket som om kvinnorna sagt att de aldrig kommer rösta på en kvinna.

Själv tycker jag det bara är korkat med sånt resonemang, må bäste man/kvinna vinna! Utan fusk i finalen.
Citera
2026-04-05, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Nu hann han ju inte bli sjuk - står inte att han blev det heller. Jag hade agerat exakt som hans lagkamrat, regler är regler och jag hade sett möjligheten att bli av med ett dagisbarn, ett otroligt störande moment och i längden risk-beteende för laget. Orka med en jävla pajas under de förhållandena!

Du har nog hoppat över detta statement:

Citat:
– Vad var alternativet? Att jag skulle berätta för hans barn att nej, vi sa inte till när Aydin åt en uppenbart giftig växt och blev jättesjuk och därför kom inte din pappa hem. Det hade ju varit jätteknäppt.
Citera
2026-04-05, 16:56
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Jo lika mycket som om kvinnorna sagt att de aldrig kommer rösta på en kvinna.

Själv tycker jag det bara är korkat med sånt resonemang, må bäste man/kvinna vinna! Utan fusk i finalen.
nej finns inga män som sagt så helt öppet i robinssons historia du får läsa på lite.
Citera
2026-04-05, 17:24
Medlem
Citat:
Du har nog hoppat över detta statement:
....hon syftade nog på ATT han kunde blivit jättesjuk. Eftersom A själv troligen vet bättre själv: https://www.facebook.com/reel/1519289363125783
Citera
2026-04-05, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
nej finns inga män som sagt så helt öppet i robinssons historia du får läsa på lite.

Nej, jag har inte sagt det om männen och vad de ska ha sagt. Det var du som sa det. Jag fattade inte vad du menade faktiskt med det du skrev.
Citera
2026-04-05, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
....hon syftade nog på ATT han kunde blivit jättesjuk. Eftersom A själv troligen vet bättre själv: https://www.facebook.com/reel/1519289363125783

Ok, bra att det blev klarlagt. Då kanske blomman inte var jättegiftig utan att det var mer som låg bakom att han fick lämna? Som att han skulle skrikit bög under tävlingen? Svårt att veta vad som pågår bakom kulisserna...
Citera
2026-04-05, 18:15
Medlem
Citat:
Ok, bra att det blev klarlagt. Då kanske blomman inte var jättegiftig utan att det var mer som låg bakom att han fick lämna? Som att han skulle skrikit bög under tävlingen? Svårt att veta vad som pågår bakom kulisserna...
MYCKET svårt. Men med tanke på andra säsonger när folk åkt ut pga av misskötsamhet (typ, vräka ur sig saker, mobba uppenbart) så hade det nog visats om ”bög-uttalandet” var anledningen? Hoppas jag!
Citera
2026-04-05, 18:18
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Aydin vilken jävla krigare, sjukt underhållande. Men gillade inte alls tjejerna i hans lag alltså, jobbig sits för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in