Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
Jag är emot censur oavsett vem som inför den och det är mer än du verkar kunna medge. Din sida verkar älska polarisering och hat mellan människor, ni skapade Trump och så länge ni inte tar ansvar så kommer situationen bara bli värre. I slutändan kommer folk behöva välja mellan kommunism eller fascism.
Nu stödjer 77% av republikanerna Trumps anfall på Iran. Tror du anledningen är så enkel att alla är dumma i huvudet? Hade det inte varit roligare att förstå hur verkligheten är?
LoL, sicken medioker projicering, nä, ingen polarisering här inte.
Dock utför du polarisering i var inlägg, och där donalds alltid har rätt och alla andra har fel.
Och nej, ingen behöver välja på kommunism och detta för den är hopplöst svårt att hitta, och speciellt i USA.
Men jag antar du som inte är polariserande, anser alla är kommunister som inte håller med.(För att du polariserade berättade du obegåvat ovan

)
Nä, dina siffror är inkorrekta, men låt mig gissa av den som inte polariserar, att rätt siffra aldrig kommer av dig.
Och intressant att det är majoriteten som inte alls stödjer kriget, varför ljuger du så dåligt för?