2017-06-21, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parastoo
Det är inget fel på frågorna du ställer, jag kan svara på dem alla. Det är bra frågor om man vill förstå hur världen fungerar.
Många, de flesta är som du. Bland iranier tror många vi kan vara kompis med USA, de klarar inte av att läsa fienden och deras natur. Om USA kunde skulle de attackera oss direkt och de vill inget hellre än att Iran blir som Syrien eller Afghanistan. Som tur är kan de som styr Iran läsa fiendens natur och agera därefter. Att läsa folks natur är en spirituell egenskap.
Kanske inte svar på det du skrev men du svarade inte på det jag skrev.
Gud nåde vad trög du är! Jag har inte ställt några seriösa frågor till dig, jag har parafraserat vad *du* har skrivit!

Trots antagonism har du inte förklarat varför USA skulle anfalla Iran bara sådär. Antagonism allena utgör inget skäl.
Citera
2017-06-21, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Vilken jävla skitsnackare!Åland utgör ingen motpol till USA.Vad fan är detta för jämförelse?
Fråga parastoo, för det är hen som insinuerar att blott styrkeförhållanden utgör grund för invasion i fallet USA-Iran. Således är Åland en "motpol" till Sverige med parastoo-logik på samma sätt som Iran är motpol till USA.

Det är inte mitt fel att folk är så jävla blåsta i denna tråd att analogier är helnippriga.
Citera
2017-06-21, 20:24
Medlem
Citat:
Det var ett seriöst svar!Iranier arbetar med stora projekt i USA och amerikaner arbetar med deras forskare.
Att du menade allvar med svaret gör det inte seriöst. Du svarade komplett non sequitur. Misstag gör vi alla, men jag tror inte du gjorde något utan du försöker medvetet blanda bort korten.
Citera
2017-06-21, 20:37
Medlem
Citat:
Stämmer in så bra på USA.Lustiga är ju att Iran har kopior på fångade amerikanska drönare.
Du menar att de amerikanska drönarna var killer-drönare? Dvs avsedda för flygstrid? Eller tappade du just fokus (igen)?
Citera
2017-06-21, 20:41
Medlem
Citat:
Du kan ju kolla upp iranska sjömålsmissiler innan du skämmer ut dig mer.
Försöker du säga att iranska sjömålsrobotar som skjuts från havsytan kan se fartyg 10+ mil bort?

Eller försöker du säga att iranska sjömålsrobotar kan bete sig som luftvärnsrobotar och försvara plastjollarna?

Som vanligt kommer det intetsägande postningar från dig. Mycket varmluft utan innehåll.
Citera
2017-06-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Du menar att de amerikanska drönarna var killer-drönare? Dvs avsedda för flygstrid? Eller tappade du just fokus (igen)?

Bevisa för oss att USA öht skjutit ner något UAV som styrdes av Iran.. än så länge har du ju inget..
Senast redigerad av IR5 2017-06-21 kl. 22:12.
Citera
2017-06-21, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Försöker du säga att iranska sjömålsrobotar som skjuts från havsytan kan se fartyg 10+ mil bort?

Eller försöker du säga att iranska sjömålsrobotar kan bete sig som luftvärnsrobotar och försvara plastjollarna?

Som vanligt kommer det intetsägande postningar från dig. Mycket varmluft utan innehåll.

Vi kan styra kan en missil in i ditt statsministers sovrum om det skulle bli nödvändigt. Du verkar inte förstå vad det innebär rent teknologiskt att ett land besitter rymdteknologi..
Citera
2017-06-21, 22:16
Medlem
Strossels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Vi kan styra kan en missil in i ditt statsministers sovrum om det skulle bli nödvändigt. Du verkar inte förstå vad det innebär rent teknologiskt att ett land besitter rymdteknologi..

Snälla snälla gör det samtidigt bevisar ju ni hur duktiga ni är.
Citera
2017-06-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strossel
Snälla snälla gör det samtidigt bevisar ju ni hur duktiga ni är.
Otrolig duktiga på det vi gör.. rättar mitt föregående inlägg , inte Sveriges statsminister, utan den persons statsminister som utger sig vara svensk..
Iran är mästaren i "cherik" förstår du vad det innebär.. historiskt sett utmanade vi både araber, mongoler och greker på samma sätt lillen.. Det che ac cherik grävde sig fram till kommer av oss..
Senast redigerad av IR5 2017-06-21 kl. 22:34.
Citera
2017-06-21, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjILY
Gud nåde vad trög du är! Jag har inte ställt några seriösa frågor till dig, jag har parafraserat vad *du* har skrivit!

Trots antagonism har du inte förklarat varför USA skulle anfalla Iran bara sådär. Antagonism allena utgör inget skäl.

lol

Han skrev att USA vill bomba Iran, inte att det var antagonism. Och jag frågade varför de inte gör det då. Och sen kom du in och så blev det låg nivå....
Citera
2017-06-21, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjILY
Fråga parastoo, för det är hen som insinuerar att blott styrkeförhållanden utgör grund för invasion i fallet USA-Iran. Således är Åland en "motpol" till Sverige med parastoo-logik på samma sätt som Iran är motpol till USA.

Det är inte mitt fel att folk är så jävla blåsta i denna tråd att analogier är helnippriga.

Om du skriver värdelösa analogier är det något som du får ta skulden för.
Citera
2017-06-22, 00:13
Medlem
Citat:
lol

Han skrev att USA vill bomba Iran, inte att det var antagonism. Och jag frågade varför de inte gör det då. Och sen kom du in och så blev det låg nivå....
Men för i helvete! Du är inte läskunnig! Det är DU, som utan att förstå det själv, hävdar att USA vill invadera Iran "bara sådär", genom att säga:
Citat:
Skjut ner dem då...de har invaderat hela mellanöstern men vågar inte röra Iran, inte ens när deras sjömän blir tillfångatagna.
Varefter Boatsman95 frågade dig:
Citat:
Ursprungligen postat av Boatsman95
Varför tror du fortfarande att allt USA vill är att invadera Iran?
På detta svarar du "varför invaderar inte USA då?"

Vidar har jag upprepat frågan till dig, men du behagar inte svara. Du svarar bara non sequitur eller med rent trams. Hur gammal är du egentligen? Är det språket som är problemet eller är du för ung? Inte nog med att du har demonstrabelt och monstruöst fel i fråga efter fråga, du har nu helt slutat att skriva saker i relation till vad vi andra skriver.

Kan du, utan att stalla, vara så förbannat bussig att du nu svarar på Boatsman95s fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in