2026-02-26, 00:56
Medlem
Kundalinis avatar
Är det de brasilianska männen hon är missnöjd med?
Citera
2026-02-26, 00:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterPartyfuck
En del så du kan vara lugn damen! babe! smulan! frun! Qvinna! Kärt barn många namn!
Ja du var faktiskt duktig där med nyanseringen, får medge. Missade.

Tack snutten, vilket gull 🥰
Citera
2026-02-26, 04:52
Medlem
Jag tror att både män och kvinnor måste skapa sig ett intresse för det motsatta könet. Dock är männen allt för dåliga får kvinnorna svårt tycka män är intressanta ,det finns för mycket dåliga män.

Personer gör en beräkning får jag mer kärlek eller mindre och många kvinnor har kommit fram till att de får mindre kärlek med män och vill inte vara nära dem. De hittar då som Wera på negativa drag hos alla män ,de ser inte att det finns män som kan vara intressanta.

Man kan också se pengar som kärlek ,är kvinnan rik behöver hon inte män för hon får kärlek från djur eller barn och sina kvinnliga vänner. Pengarna och kärleken är ej beroende av män.

Prostituerade gillar bara män när de får pengar av dem ,får de inga pengar så vill de inte vara i närheten och hatar män.

Män har kommit i en dålig situation och hela samhället måste jobba på att öka mäns värde för kvinnor.
Citera
2026-02-26, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tror att både män och kvinnor måste skapa sig ett intresse för det motsatta könet. Dock är männen allt för dåliga får kvinnorna svårt tycka män är intressanta ,det finns för mycket dåliga män.

Personer gör en beräkning får jag mer kärlek eller mindre och många kvinnor har kommit fram till att de får mindre kärlek med män och vill inte vara nära dem. De hittar då som Wera på negativa drag hos alla män ,de ser inte att det finns män som kan vara intressanta.

Man kan också se pengar som kärlek ,är kvinnan rik behöver hon inte män för hon får kärlek från djur eller barn och sina kvinnliga vänner. Pengarna och kärleken är ej beroende av män.

Prostituerade gillar bara män när de får pengar av dem ,får de inga pengar så vill de inte vara i närheten och hatar män.

Män har kommit i en dålig situation och hela samhället måste jobba på att öka mäns värde för kvinnor.

Ja, kvinnor säger att det finns få bra män.

Män har oturen att födas som män. Det är en dålig situation. Både för männen själva, och för kvinnor.
Citera
2026-02-26, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ja, kvinnor säger att det finns få bra män.

Män har oturen att födas som män. Det är en dålig situation. Både för männen själva, och för kvinnor.

Håller med ,vad vi skulle behöva är fler kvinnor som vill hjälpa män. Fast det är inte den iden som detta samhälle är uppbyggt på ,utan det är att män ska hjälpa kvinnor. Nu har vi kommit till situationen att kvinnor inte vill ha direkt hjälp av män utan de vill ofta inte ha kontakt med män alls.

Det finns ingen rörelse som vill verkligen hjälpa män. Vad män behöver är att mer kärlek riktas mot dem ,vilket gör att de gör bättre beslut. Har vi en massa kvinnor som Wera så blir utvecklingen sämre och männen blir ännu sämre och kvinnorna vill ännu mindre ha med män att göra.
Citera
2026-02-26, 11:03
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Klart kvinnor kan älska män! Kvinnor är ju rentav beredda att riskera sina liv, kropp och hälsa för den man hon älskar. Vilket hon visar när hon skaffar barn ned honom. Graviditet och förlossning är långt ifrån riskfritt. Nyligen dog en 35 årig kvinna i Sverige pga Graviditet. Hon väntade familjens andra barn. Och mängder av kvinnor får förlossningsskador och gravuditetsbesvär, graviditetskomplikationer/förlossningskomplikationer.

Visst, finns kvinnor som skaffar barn på egen hand också. Men flertalet kvinnor vill ha barn med någon de älskar och är ihop med.

Kvinnor älskar sina män djupt och innerligt.

Vad gäller Wera, så är hon visst författare eller liknande. Kontroversiellt uttalande kan givetvis göra att hon hamnar på tapetten. Vilket ju faktiskt kan vara hennes syfte. Och är det hennes syfte så har hon uppenbarligen lyckats! Nu vet många fler vem hon är och att hon ens existerar. Jag fick själv reda på hennes existens nyss, när jag såg denna tråd.

Hej Tomatkungen - allt väl hoppas jag.

Självklart kan kvinnor älska män. Pratar dock om gruppnivå och jag pratar om "vad" som gör att en kvinna älskar en man. "VAD" framgår med all tydlighet när man läser vad kvinnor söker i en man. Läser du vad kvinnor söker får du gärna argumentera för att jag skulle ha fel.

Nej Tomatkungen, kvinnor generellt skaffar inte barn för en mans skull. En kvinna skaffar barn i huvudsak (betonar "i huvudsak") för sin egna skull. Hennes beslut, hennes ansvar och hennes konsekvens. Att skylla det på en man är falskt. Få kvinnor skaffar barn enbart för en mans skull.

Jag beundrar din naivitet kring att kvinnor - generellt - (betonar "generellt") älskar sina män djupt och innerligt. Så är inte fallet enligt min definition av "älska" i alla fall. Möjligtvis att vi två har helt olika definitioner av "älska" och att det är det som gör att vi har olika uppfattningar där. En man älskas och bedöms utifrån "vad" han är, inte "vem" han är. För mig i alla fall är det stor skillnad på dessa två saker. Den förra är ytlig och flyktig, den senare är genuin, äkta, stabil och kopplad till personens "jag".

Vad gäller Wera, där har vi samma uppfattning.

// CC
Citera
2026-02-26, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Hej Tomatkungen - allt väl hoppas jag.

Självklart kan kvinnor älska män. Pratar dock om gruppnivå och jag pratar om "vad" som gör att en kvinna älskar en man. "VAD" framgår med all tydlighet när man läser vad kvinnor söker i en man. Läser du vad kvinnor söker får du gärna argumentera för att jag skulle ha fel.

Nej Tomatkungen, kvinnor generellt skaffar inte barn för en mans skull. En kvinna skaffar barn i huvudsak (betonar "i huvudsak") för sin egna skull. Hennes beslut, hennes ansvar och hennes konsekvens. Att skylla det på en man är falskt. Få kvinnor skaffar barn enbart för en mans skull.

Jag beundrar din naivitet kring att kvinnor - generellt - (betonar "generellt") älskar sina män djupt och innerligt. Så är inte fallet enligt min definition av "älska" i alla fall. Möjligtvis att vi två har helt olika definitioner av "älska" och att det är det som gör att vi har olika uppfattningar där. En man älskas och bedöms utifrån "vad" han är, inte "vem" han är. För mig i alla fall är det stor skillnad på dessa två saker. Den förra är ytlig och flyktig, den senare är genuin, äkta, stabil och kopplad till personens "jag".

Vad gäller Wera, där har vi samma uppfattning.

// CC

Hej CC75! Allt är bra! Med dig också, hoppas jag!

Tja, kvinnor vill väl ha en man som är bra? Snygg, omtänksam, har humor och charm, trogen, barnkär etc. Det är ju önskemål som läggs fram. Men kärlek till en annan levande människa är ju något annat än önskemål innan mann har träffats... Det är ju bandet, man älskar den andres små egenheter, rösten, doften, närvaron, sättet den rör sig på, dens tankar och sätt att prata på etc, humorn och de interna skämten man delar, att man förstår varandra på djupet, saknar varandra när man är ifrån varandra, blir glad och lugn när ens kärlek är hos en igen, orolig om ens kärlek tar bilen och det är halt ute... Och framförallt: man kan inte tänka sig någon annan! Ens kärlek är den man vill dela sitt liv med till dördagar, för den person ens kärlek är. Och givetvis kan både män och kvinnor känna så för sin partner!

Ja, kvinnor skaffar barn för att de vill ha barn. Men de skaffar ju inte barn med vem som helst. Är det fel man, gör de tex hellre abort. Riskerna med graviditet och förlossning är för stora, för att de ska vilja utsätta sig för dessa med vilken luffare som helst. Även om de längtar hett efter barn. Någon form av kärlek till fadern behöver uppenbarligen finnas. För att det ska vara värt risken att föda just hans avkomma.

Ja, Nu vet vi vem Wera är iaf! Får se om man kommer minnas henne... trist att hon kom med sådana tråkiga generaliseringar om män. Träffar hon bara rätt man lär hon nog ändra sig.
Citera
2026-02-26, 15:40
Medlem
FunAndGamess avatar
Hur är undvikande och ointressanta del av samma klagosång? Om typer är ointressanta är det väl att föredra att de är undvikande istället för kontaktsökande, eller hittar kära Wera på att männen är ointressanta när de föredrar att undvika henne?
Senast redigerad av FunAndGames 2026-02-26 kl. 15:44.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in