Spännande då jag inte har några skulder då jag inte har kontakt med folk längre

ju skulder hos fogden som är under betalning men inte mer än så😊 välkommen att skicka pm om du har funderingar.
Roligt att de byts samtalsämne bara för mamman till åtalade försöker skylla bort sin sons handlande på den hon hatar av nån anledning från ingenstans…
Tänker bättre starta ny tråd isf då denna tråd handlar om något helt annat…
Citat:
Ursprungligen postat av
Beardbox
Då kanske lorten kan börja betala sina skulder i stan..
