Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Så snubben är dessutom älskad av Jörgen T (en annan barnskötare förr aktiv i Junis). Om inte J kunnat genomskåda Petter, då har nog ingen kunnat göra det särskilt lätt. Extremt sneaky de här predatorerna.
Dom kanske har gemensamma intressen?
Spekulerar hejvilt givetvis, men är själv småbarnsfarsa och är otroligt skeptisk till alla "män" som jobbar med barn.
Vafan gör dom där ens? Finns inte något i världen som skulle övertyga mig om att jobba med barn. Jag älskar mina egna, men att ta hand om dom räcker, och inte ens om jag får betalt skulle jag ta hand om andras, vilket får en att fundera när man ser män i det yrket/sammanhanget. Liksom du måste ha något annat driv, när du väljer ta hand om barn än att göra riskanalyser/sälj/skruva/köra maskin eller byggsvängen.
Dom männen jag känner drivs av pengar och intressen, pengar tjänar man ju inte, så varför är dessa männen så intresserade av barn? Vi har du ju inte biologiskt i oss, män lär ut och kvinnor tar hand om.
Min slutsats är att, söker man sig till att jobba med barn som man har man ett specialintresse, det sitter fan inte rätt med mig.