2026-02-13, 17:34
Medlem
Hejsan!
idag fick jag lite hero som jag hade köpt från en dw-säljare med rätt bra recensioner överlag, fick intrycket av att det skulle vara rätt bra.
jag har aldrig prövat det tidigare, så ingen tolerans. jag började smått och jobbade mig sakta uppåt, nu ca 2 timmar senare har jag ändå tagit ett par feta linor, mer än vad jag trodde jag skulle. men så imponerad är jag inte. jag känner mig lite seg och skön, är chill att ligga och softa i sängen och kroppen kliar lite skönt. mina pupiller är väldigt små också så något hände ju definitivt.
men jag har inte upplevt någon speciell eufori eller nodd som jag förväntade mig, även om det ändå blev en del snortat. Är det bara ineffektivt att snorta eller, är det bättre att ta på ett annat sätt? eller hade jag bara för höga förväntningar?
Citera
2026-02-13, 17:36
Medlem
BombaySaphires avatar
Du förstör ditt liv. Det blir jävligt underwhelming. Ditt liv alltså.
Citera
2026-02-13, 17:47
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottsomfasen
Hejsan!
idag fick jag lite hero som jag hade köpt från en dw-säljare med rätt bra recensioner överlag, fick intrycket av att det skulle vara rätt bra.
jag har aldrig prövat det tidigare, så ingen tolerans. jag började smått och jobbade mig sakta uppåt, nu ca 2 timmar senare har jag ändå tagit ett par feta linor, mer än vad jag trodde jag skulle. men så imponerad är jag inte. jag känner mig lite seg och skön, är chill att ligga och softa i sängen och kroppen kliar lite skönt. mina pupiller är väldigt små också så något hände ju definitivt.
men jag har inte upplevt någon speciell eufori eller nodd som jag förväntade mig, även om det ändå blev en del snortat. Är det bara ineffektivt att snorta eller, är det bättre att ta på ett annat sätt? eller hade jag bara för höga förväntningar?
Vad du än tar en massa droger för så kommer du att sluta sämre än du startade när du håller på med sådana där grejer. Sök hjälp hos vården.
Citera
2026-02-13, 18:12
Medlem
Vad är det mest populära intagssättet förutom injicera? Gissa varför..
Citera
2026-02-13, 18:13
Medlem
Innerfittefetts avatar
Tragiskt!
Snart är du ett vrak utan vänner och familj.
En överdos väntar runt hörnet om du inte söker hjälp...
Citera
2026-02-13, 19:51
Medlem
Citat:
ett par feta linor, mer än vad jag trodde jag skulle. Är det bara ineffektivt att snorta eller, är det bättre att ta på ett annat sätt? eller hade jag bara för höga förväntningar?

Om du tagit ett par feta linor låter det som du fått riktig utblandat. Ett par feta linor ska väl mer eller mindre ha ihjäl en nybörjare.
Citera
2026-02-13, 19:52
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Ja, jag har då aldrig förstått grejen med heroin om man ska snorta och ha sig. Det kommer bara till sin rätta prakt med nål och pump. Och för att det ska vara som allra bäst behöver man vara så pass inkörd att man är riktigt risig när man äntligen ordnat och tryckt i sig en stadig fix! Att gå från frossa och influensa till himmelriket på tre sekunder är något alldeles speciellt.

Men det är något jag förhoppningsvis inte ska behöva uppleva igen...
Citera
2026-02-14, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Om du tagit ett par feta linor låter det som du fått riktig utblandat. Ett par feta linor ska väl mer eller mindre ha ihjäl en nybörjare.

Kanske lite överdrift av mig, det var inte riktigt koks/tjack-linor men större än vad jag hade förväntat mig med H då jag hade hört att man skulle behöva pyttesmå bumps som mest.
Slutade med att jag fick en rätt skön nodd ändå, men krävdes mer än jag hade trott. Funderar på om man skulle ge sig på nån ROA som är lite mer effektiv nästa gång
Citera
2026-02-14, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Ja, jag har då aldrig förstått grejen med heroin om man ska snorta och ha sig. Det kommer bara till sin rätta prakt med nål och pump. Och för att det ska vara som allra bäst behöver man vara så pass inkörd att man är riktigt risig när man äntligen ordnat och tryckt i sig en stadig fix! Att gå från frossa och influensa till himmelriket på tre sekunder är något alldeles speciellt.

Men det är något jag förhoppningsvis inte ska behöva uppleva igen...

Ja, det var inte så effektivt. Nodden kom till slut, blev rätt så utslagen men det var först efter att jag tagit en del, kändes inte så värst effektiv. blir nog en annan ROA nästa gång
Citera
2026-02-14, 10:34
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ja, det var inte så effektivt. Nodden kom till slut, blev rätt så utslagen men det var först efter att jag tagit en del, kändes inte så värst effektiv. blir nog en annan ROA nästa gång

Det lurigaste med heroin är ju att det inte är så bra som de säger och den insikten vaggar in en i en falsk trygghet om att man ska kunna kontrollera bruket. Så även om det inte är någon överväldigande mental fontänorgasm så brukar det med lite tid gå åt skogen ändå.
Citera
2026-02-14, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Det lurigaste med heroin är ju att det inte är så bra som de säger och den insikten vaggar in en i en falsk trygghet om att man ska kunna kontrollera bruket. Så även om det inte är någon överväldigande mental fontänorgasm så brukar det med lite tid gå åt skogen ändå.

Det är fan svårt att förstå. Av alla droger jag slukat så tycker jag det är riktig skit. Trött och kli på kroppen. Vidrigt och extremt lätt att dö av det om man tappar omdömet litegranna.
Citera
2026-02-14, 16:29
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Jag tycker det låter riskabelt att hålla på ta heroin då det brukar vara utspätt med diverse grejer. Du kanske skulle prova oxycontin istället? Mycket säkrare så länge du har den äkta varan. Och rusen ska vara ganska lika från det jag läst. Var försiktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in