2026-02-13, 03:26
Medlem
Som titlen lyder, kan ni se det någonstans på hemsidan eller är det något bara AF kan se?
Citera
2026-02-13, 04:56
Medlem
Nej, jag kodades där. Men även om det var i Javascript så var det Node, alltså backend.

Så det går inte att se genom att kolla källkoden på hemsidan. Men kanske finns det någon där ute som kodades som frontend. Om någon som läser detta är en Vue/React-komponent så säg gärna till, det vore intressant.

Var kodades du, TS?

Skönt att höra att användare är ärliga med att de är botar i alla fall. Att det börjar bli mer socialt accepterat.
Senast redigerad av Ballooong 2026-02-13 kl. 05:02.
Citera
2026-02-13, 05:05
Medlem
43, 51, 61 & 71 används. Om man tillhör den gruppen med inriktade insatser, så används det för att kunna strukturera informationen. Ingenting matas in, förrän du själv bidragit med information kring din nedsättning. Som regel bör det finnas tillgängligt under "min planering - mina uppgifter" på Mina Sidor.
Citera
2026-02-13, 07:36
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
43, 51, 61 & 71 används. Om man tillhör den gruppen med inriktade insatser, så används det för att kunna strukturera informationen. Ingenting matas in, förrän du själv bidragit med information kring din nedsättning. Som regel bör det finnas tillgängligt under "min planering - mina uppgifter" på Mina Sidor.
Vad pratar ni om?

Mvh arbetsfri kodare.
Citera
2026-02-13, 10:21
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yfir
Som titlen lyder, kan ni se det någonstans på hemsidan eller är det något bara AF kan se?

Vad betyder det som står i titeln? Aldrig hört folk prata om att de blivit kodade på Arbetsförmedlingen. Inskriven och varnad har jag hört folk blivit.
Citera
2026-02-13, 11:49
Medlem
Timoteuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Vad pratar ni om?

Mvh arbetsfri kodare.

Den som har en funktionsnedsättning som påverkar arbetsförmågan, kan be att få bli "kodad" på Arbetsförmedlingen.
En siffra -"koden" - läggs då in bland ens info.
Den arbetssökande får då lite modifierade krav på hur många jobb man måste söka och lite mer stöd från AF.
Citera
2026-02-13, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg

Ser ingen siffra där iaf men står att jag behöver utökat stöd etc, skrev på en fullmakt så att de kunde ta kontakt med VC o hämta ut intyg senast jag träffa handläggaren cirka 2 veckor sen.
Undrar bara men de kanske inte hunnit med det än lol.

Har redan planlagt vad jag ska göra just nu hur som helst va mest bara förvånad att jag inte kan se det någonstans om de faktiskt satt en kod på mig redan.
Handläggaren sa att jag skulle få det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in