2026-02-23, 13:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Det är nog mest vi i Nordeuropa som är modesta av oss, i övriga världen (synnerhet arab- och öststaterna) skryter miljardärer med dyra kläder.

Putin som påstås vara världens rikaste, posserade i gymmet när han tränade och han hade på sig matchande gråa byxor och munkjacka som för oss vanliga dödliga inte säger ett piss. Men tydligen var dom gjorda i kashmir av något italienskt företag och kostade typ 80'000kr setet.

https://ichef.bbci.co.uk/ace/ws/640/cpsprodpb/4869/production/_85273581_85273580.jpg.webp

Han har nog även svindyra blöjor på sig.
Citera
2026-02-24, 14:16
Medlem
TheJesuits avatar
Jag handlar mina kläder på Dressman och väljer helst varor med röda priser i matbutiken. De flesta med pengar lever sina liv ungefär så. Men skall det grillas entrecote på lördagen så blir det ett find dyrt vin till.
Citera
2026-03-12, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Jag handlar mina kläder på Dressman och väljer helst varor med röda priser i matbutiken. De flesta med pengar lever sina liv ungefär så. Men skall det grillas entrecote på lördagen så blir det ett find dyrt vin till.

Samma här. Dressman e faktiskt väldigt prisvärt och har kläder som inte skriker att " jag har betalat skitmkt för det broderade märket på bröstet"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in