Citat:
Tjena sen på bollen, det putinhater gör är för det resonemang som många av dem troligen för i sitt huvud. Det är krasst såhär att om man under hela sin livstid fått höra att man är ett utsatt offer och att män är hemska..
Så är det nära till hands att i sitt huvud konstruera en berättelse där man inte gjort något fel utan bara i den ordning man lärt sig sprungit in i den där förtryckarvåldtäktsmannen.
Sedan anpassar sig ens känsloliv efter den tanken, eller om det är vise versa, vet inte är inte kvinna så kan aldrig veta vilket som kommer först.
Människor rättfärdigar pissiga och fruktansvärda beteenden varje dag med efterhandskonstruktioner för att kunna leva med att de är väldigt basic, beter sig illa och inte är särskilt värdefulla att ha i någons liv mer än sina föräldrars.
Så han säger inte att det är rätt, han säger att det är fullt förståeligt.
Det är faktiskt fullt förståeligt.
Men back in the days så låg jag med någon och kom fram till att "Ptja det där var inte så begåvat, hade inte gjort om jag var nykter". Sedan gick jag vidare med mitt liv, skämdes lite inför mina vänner.. och sedan föll den fadäsen i glömska. Jag har alldeles säkert varit det ligget någon gång med.
Men det är inte så det funkar idag längre.. i synnerhet för damerna.
Jag väntar fortfarande på första falska våldtäktsanmälningen från en man mot en kvinna.