Kan ju vara en transvestit. Sen finns det ju en del religioner och kulturer där männen bär klänning!
Jovisst. Men det är specifikt en kvinna med klänning de nämnt i rapporteringen. Hade det varit en skäggig typ med klänning hade de nog gått ut med det istället. Nu tror jag som sagt inte att det är en riktig kvinna, och mycket pekar på att det är en transperson likt många trodde från början.
Redan när de rapporterade att det var en kvinna i klänning förstod man. De här psykiskt sjuka männen behöver låsas in. Förlåt men det är verkligen så. Män som tror att de är kvinnor HATAR för det mesta riktiga kvinnor. De är farliga. Hoppas detta blir ett uppvaknande. Men det lär det väl inte bli…
Redan när de rapporterade att det var en kvinna i klänning förstod man. De här psykiskt sjuka männen behöver låsas in. Förlåt men det är verkligen så. Män som tror att de är kvinnor HATAR för det mesta riktiga kvinnor. De är farliga. Hoppas detta blir ett uppvaknande. Men det lär det väl inte bli…
Detta våld hör ihop med samhällsutvecklingen. Om vissa mord och mördare ökar med tiden så kan vi hitta orsaken i samhället i stort. Precis som med gängskjutningarna i Sverige kan dödstalen sänkas först när vi får en korrekt beskrivning av problemet "det är unga invandrargäng som skjuter". Då blir lösningen fungerande: "polisen sätter åt gängen och de bli inlåsta".
Ja du, jag undrar hur länge det kommer ta innan könsdysfori kommer klassas som ett samhällshot.
Om man kämpar med inre demoner och inte vet om man vill ha kuk i rumpan eller munnen, eller klippa av den helt och hållet, då blir det nog så till slut att man tar ut det på sin omgivning.
Jag läser på Twitter att han sköt mamman (troligtvis lärare), sin syster och bror, sex barn till och sedan sig själv. Ingen aning om det stämmer med det postas samma info av flera konton...