2026-02-09, 03:36
Medlem
RedXs avatar
Ok. Lite spänning kanske?
Citera
2026-02-09, 03:41
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
En markering mot Trump och ICE (samt NFLs fanbase). Totalt värdelös bajsartist som inte ens kan engelska med en drös skräplåtar ingen hört utanför barfotaländerna. Showen var bättre än Rihannas sämsta halftime show of all time, men hon har iaf hits folk hört innan...
Dom gör alltid allt för hetsa. Misstänker de är judar som rattar trådarna?
Citera
2026-02-09, 03:45
Medlem
Jag kollar via tyska kanalen RTL.
Citera
2026-02-09, 03:49
Medlem
RedXs avatar
Vilken jobbig match för Maye. Tre dåliga spel för varje bra.
Citera
2026-02-09, 04:17
Medlem
OnkelUnkass avatar
29 - 13 i garbage time...

Utklassade och överkörda, Patriots hade inte i SB att göra till att börja med, som sagt

En eloge till Pats försvar som höll deras listlösa, patetiska anfall kvar i matchen till slutet.
Citera
2026-02-09, 05:46
Medlem
JeffDaviss avatar
Trump framstår som extremt gubbig och sorglig när han (helt väntat) sågar Bad Bunny i ett långt inlägg som förmodligen är skrivet redan innan showen.

Men det är klart att en virrig 80-åring har koll på dagens ungdomsmusik. Fattas bara att han vänder MAGA-kepsen bakochfram och sätter sig bakochfram på stolen och börjar rappa för kidsen.
Citera
2026-02-09, 06:20
Medlem
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Trump framstår som extremt gubbig och sorglig när han (helt väntat) sågar Bad Bunny i ett långt inlägg som förmodligen är skrivet redan innan showen.

Men det är klart att en virrig 80-åring har koll på dagens ungdomsmusik. Fattas bara att han vänder MAGA-kepsen bakochfram och sätter sig bakochfram på stolen och börjar rappa för kidsen.

Jaha? Men har var ju helt jävla värdelös? Höjdpunkten var Lady Gaga (och en avdankad Ricky Marty), men fy fan vilket jävla skräp att ha en total nobody som enbart 12åringar lyssnar på, som inte kan ett ord engelska och som sjunger låtar ingen utanför tiktok hört.
Citera
2026-02-09, 06:27
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Jaha? Men har var ju helt jävla värdelös? Höjdpunkten var Lady Gaga (och en avdankad Ricky Marty), men fy fan vilket jävla skräp att ha en total nobody som enbart 12åringar lyssnar på, som inte kan ett ord engelska och som sjunger låtar ingen utanför tiktok hört.

Nu låter du också som en gammal surgubbe. Du behöver såklart inte gilla honom personligen men han ÄR en av världens största artister just nu.
Citera
2026-02-09, 06:50
Medlem
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Nu låter du också som en gammal surgubbe. Du behöver såklart inte gilla honom personligen men han ÄR en av världens största artister just nu.

Är han lika stor som BTS?
Om vi nu ska ta artister som är superpopulära till att uppträda på Superbowl. Nån jävla måtta får det vara.

Det ska självklart vara engelskspråkiga artister på ett event som främst ses av engelsktalande, lite som om Sverige skulle köra mello på Japanska därför att Ayumi Hamasaki har 100 miljoner fans i östasien. Eller så är det skitsamma att Ngyumulu Burugu har 200 miljoner fans i Nigeria för västvärlden.

Varför inte Malik Montana på nästa Superbowl? Jag hade inte klagat. Om man ändå ska ha någon som inte kan engelska varför inte någon som inte suger röv?
Citera
2026-02-09, 07:10
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Är han lika stor som BTS?
Om vi nu ska ta artister som är superpopulära till att uppträda på Superbowl. Nån jävla måtta får det vara.

Det ska självklart vara engelskspråkiga artister på ett event som främst ses av engelsktalande, lite som om Sverige skulle köra mello på Japanska därför att Ayumi Hamasaki har 100 miljoner fans i östasien. Eller så är det skitsamma att Ngyumulu Burugu har 200 miljoner fans i Nigeria för västvärlden.

Varför inte Malik Montana på nästa Superbowl? Jag hade inte klagat. Om man ändå ska ha någon som inte kan engelska varför inte någon som inte suger röv?

Du får såklart tycka vad du vill men Bad Bunny är en av världens största artister just nu även i västvärlden trots han sjunger på spanska och denna half time show är den mest sedda någonsin i USA så folk verkar ha en annan åsikt än dig.

Personligen tycker jag det är viktigt att man byter genres på dessa shower och jag tycker det har varit för ensidigt med hip hop och rap de senaste åren. Kul att man bröt det nu och tog in lite sydamerikanska tongångar.
Citera
2026-02-09, 07:19
Medlem
Citat:
Han spelade bög i senaste Happy Gilmore så är nog en sådan.

Jag har lyssnat på Bad Bunny sen han släppte Diles 2016 så har full koll på honom.

Jag låg däckad så har inte sett uppträdandet men läst många kritiska röster.

Givetvis ska jag se han i Stockholm till sommaren.
Senast redigerad av GrandiosaMexicana 2026-02-09 kl. 07:31.
Citera
2026-02-09, 10:43
Medlem
Ezzelinos avatar
Ja, det blev ingen diskussion i själva matchen om hur den skulle sluta:

https://www.youtube.com/watch?v=ksG9O8PHXbI

Seahawks betydligt starkare. Tung match för Drake Maye.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in