Citat:
Ursprungligen postat av
llundberg57
Det har allt med saken att göra!! Är man allierad med någon så stödjer man dom.
Vi är inte allierade med Israel dumjävel. OS, FN, WHO, NATO (tyvärr) osv är en sak att man har allierade inom gruppen när "alla" är med. Men om ens allierade begår vidrigheter så håller man inte dem bakom ryggen. Det USA precis gjort med Venezuela är en unik sak i vår tid. Ta deras naturresurser och kidnappa deras president?!! Jag brinner inte för Venezuela precis, men jag har noll lust att vara allierad med folk som beter sig så. Det USA gjorde mot serberna på 90-talet likaså. Det USA gjorde mot irakiska folket på 00-talet likaså. Återigen det är inte amerikanska folket jag är emot utan deras korrupta ledare och den där gruppen bakom som fått styra och kontrollera allt.
Tillåter man USA och Israel under egen flagg i internationella sammanhang i något som förespeglas vara opolitiskt så ska man tillåta Ryssland också. Allt annat är inkonsekvens. Du är uppenbarligen så förblindad i ditt hat. Du ser inte längre än näsan räcker. Fryser du om huvudet får du ta på dig en större mössa.
Citat:
Ursprungligen postat av
llundberg57
ALDRIG I HELVETE! Israel försvarade sig mot muslimska terrorister som attackerade deras land.
Ryssland attackerade Ukraina oprovocerat!
Aha, så din tidslinje börjar 6/10 2023?
Dessutom, dessa terrorister kom förbi världens bäst bevakade gräns och terroristerna kunde gå, åka moped och komma i hanggliders och sedan fritt slakta familjer och barn i timmar utan att världens bästa försvar reagerade?