2026-02-05, 21:18
Medlem
Det verkar för mig att ni högerextremister, varav jag har haft att göra med en del, påstår att man måste ha brun hårfärg på hela kroppen eller blond hårfärg på hela kroppen eller en blandning därav och om man inte har det, då måste man elimineras. Enligt all statistisk så kan det finnas kanske ett antal hundratals miljoner sådana riktigt vita individer på planeten mot över 7 miljarder människor som har svarta hårstrån på kroppen exempelvis.

Det ni gör är att ni tror på en idé där brunetter och blondiner ska ta över hela planeten och hålla den i schack genom att döda folk som har svarta ögonbryn och är brunetter trots att ni är ~4,3% av mänskligheten och skulle behöva den där större gruppen av nordliga som har svarta ögonbryn och är brunetter och blondiner. För sådana måste enligt konstens alla regler finnas flera gånger ert antal. Så ni verkar vara stöddiga ateister och enligt min uppskattning så måste det finnas 20% brunetter och blondiner med svarta ögonbryn och 4,3% brunetter och blondiner utan svarta ögonbryn. Ni skriker som nazister att ni tror att 4,3% räcker för att erövra planeten och att hela den där gruppen som är säkert 4 gånger större än er måste dödas p.g.a. svarta ögonbryn. Det här liknar faktiskt en hjärnstörning som även fanns hos Adolf Hitler som dog barnlös nog för ni förstår inte hur få ni er och om ni vill döda alla brunetter och blondiner med svarta ögonbryn så är ni nog dömda att leva som slavar nog.
Citera
2026-02-05, 21:40
Medlem
BombaySaphires avatar
Det där med ögonbrynsfärg verkar du ha hakat upp dig på. Varför då?
Jag har aldrig hört någon högerextremist som har synpunkter på folks ögonbryn.
Citera
2026-02-05, 22:01
Medlem
Nix-registrets avatar
Det låter som att du har komplex över dina ögonbryn. Jag tror inte att någon politik kan hjälpa dig med det. Prova att ansa dem, eller lev med dem bara.
Citera
2026-02-05, 22:20
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det där med ögonbrynsfärg verkar du ha hakat upp dig på. Varför då?
Jag har aldrig hört någon högerextremist som har synpunkter på folks ögonbryn.
Nej, det var något helt nytt även för mig.

TS har antagligen hittat på detta själv, att färgen på ögonbrynen är av högsta betydelse för rasister.

Anledningen kan vara att TS i grunden har komplex för sina icke-blonda ögonbryn, pga egna rasistiska åsikter, och skyller det på alla andra rasister, som inte kunde bry sig mindre.
Citera
2026-02-05, 22:23
Medlem
Raskriget kommer främst stå mellan olika invandringsgrupper

Alla kommer sen slåss mot alla, om brödsmulorna.

Vi har framför oss Street Fighting Years.
Citera
2026-02-05, 22:42
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Att vilja återgå till ett sverige som är svenskt och består av svenskar med svenska värderingar är inte någon som helst form av extremism, det är ganska sunda och normala värderingar de flest har runtom jordklotet!

Det är väl ingen som tror och hoppas på ett raskrig, enligt mig är kaosblattarna i full färd med att slå krokben för sig själva i form av självvalt utanförskap, kriminalitet och annat, så det pågår en långsam självsanering.

Misslyckas och misslyckas, förhoppningen är att sparka ut kriminella och de som är illegala eller inte bidrar, detta är lika självklart som att jag sparkar ut en gäst i mitt hem som uppför sig svinigt!

1 svenskt barn är värt mer än 7 kaosblattebarn, så det där är tolkningsfråga, 7 blattar är långt ifrån synonymt med 7 produktiva änglar som kommer bidra till samhället...
Citera
2026-02-06, 04:49
Medlem
dude2ks avatar
TS är så blind att han aldrig tänkt på ögonfransarna ens.
Citera
2026-02-06, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Att vilja återgå till ett sverige som är svenskt och består av svenskar med svenska värderingar är inte någon som helst form av extremism, det är ganska sunda och normala värderingar de flest har runtom jordklotet!

Det är väl ingen som tror och hoppas på ett raskrig, enligt mig är kaosblattarna i full färd med att slå krokben för sig själva i form av självvalt utanförskap, kriminalitet och annat, så det pågår en långsam självsanering.

Misslyckas och misslyckas, förhoppningen är att sparka ut kriminella och de som är illegala eller inte bidrar, detta är lika självklart som att jag sparkar ut en gäst i mitt hem som uppför sig svinigt!

1 svenskt barn är värt mer än 7 kaosblattebarn, så det där är tolkningsfråga, 7 blattar är långt ifrån synonymt med 7 produktiva änglar som kommer bidra till samhället...

Ts. "Evulutionsteorin" vad har du för åsikter om detta?

Vi som är äldre minns hur Sverige fungerade innan massinvandringen. Inga dagliga skjutningar, sprängningar och mord. Personal på socialtjänsten, Försäkringskassan, polisen, blåsljus- och sjukhuspersonal fick inte hot om misshandel och mord. De äldre blev inte våldtagna. Det behövdes inte heller taxibolag, med enbart kvinnliga chaufförer, för att kvinnor ska slippa att bli våldtagna.

Från att tidigare ha legat i topp när det gäller säkerhet, är vi nu det mest kriminella landet i Nordeuropa.

Och det är inte bara Sverige som har problem med detta. Invandringen har inneburit mycket stora problem med våld och kriminalitet. Om gränserna hade varit stängda, eller om de som kom blev kontrollerade, så hade världen inte sett ut som den nu gör.

Om flera miljoner nordbor hade flyttat söderut, hade vi då blivit ökända för mord, sprängningar och skjutningar? Hur många vita barn hade blivit barnsoldater, och mördat i 12-13-års åldern?

Om man jämför vita med bruna/svarta, vilka är i majoritet när det gäller kriminalitet?
Senast redigerad av Newton555 2026-02-06 kl. 08:58.
Citera
2026-02-06, 09:13
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Ts. "Evulutionsteorin" vad har du för åsikter om detta?

Vi som är äldre minns hur Sverige fungerade innan massinvandringen. Inga dagliga skjutningar, sprängningar och mord. Personal på socialtjänsten, Försäkringskassan, polisen, blåsljus- och sjukhuspersonal fick inte hot om misshandel och mord. De äldre blev inte våldtagna. Det behövdes inte heller taxibolag, med enbart kvinnliga chaufförer, för att kvinnor ska slippa att bli våldtagna.

Från att tidigare ha legat i topp när det gäller säkerhet, är vi nu det mest kriminella landet i Nordeuropa.

Och det är inte bara Sverige som har problem med detta. Invandringen har inneburit mycket stora problem med våld och kriminalitet. Om gränserna hade varit stängda, eller om de som kom blev kontrollerade, så hade världen inte sett ut som den nu gör.

Om flera miljoner nordbor hade flyttat söderut, hade vi då blivit ökända för mord, sprängningar och skjutningar? Hur många vita barn hade blivit barnsoldater, och mördat i 12-13-års åldern?

Om man jämför vita med bruna/svarta, vilka är i majoritet när det gäller kriminalitet?

Detta är min poäng, att vilja att Sverige ska bli primört svenskt med svenska värderingar och seder är inte extremistiskt på något sätt, vi påtvingades massinvandring av Reinfeldt och nu sitter vanligt folk med konsekvenserna, barnen kan inte cykla hem från träningar för då blir de förnedringsrånad eller kallade svennehora, vi kan inte anlita hemtjänsten för våra äldre utan en klump i halsen då sexualbrotten mot äldre ökat med 400%, gatorna har svämmats över av kaosande demonstranter p.g.a något krig nere i sandlådan, givetvis under sommarhalvåret, men det är så pass illa att huvudstaden sett ut att vara under belägring periodvis.

Evolutionsteorin vet jag inte om jag tänker och reflekterar så mycket över, men det räcker med att resa för att se att det är skillnad på folk och folk, det finns många länder och regioner jag aldrig skulle låta en kvinnlig anhörig resa till själv utan manligt sällskap, världen ser ut så och det är ett faktum, denna framförallt skadliga kvinnosyn har vi nu importerat i stor skala.

Skulle 10 miljoner nordbor flyttas till ett eget land i Afrika skulle de snabbt bli det mest framgångsrika land Afrika har sett, och det är bara kolla på Afrika i stort, det föll samman totalt så fort kolonisatörerna drog!
Citera
2026-02-06, 10:05
Medlem
Ts. Varför orsakar bruna/svarta så mycket kaos när de har fått komma till ett nytt land, men inte vita?

Du har tidigare skrivit: "Islam har tagit över Europa under korstågen och har drivit Europa sedan dess och därmed är hela Amerika deras". Är det vad ni har för mål när det gäller Sverige?
Senast redigerad av Newton555 2026-02-06 kl. 10:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in