2026-02-05, 23:25
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Varför?

För att Tidö har varit en politisk konstellation som manipulerade sig till makten genom att ljuga och som sedan i brist på genomtänkt politik med sikte på Sveriges framtid istället enbart försökte verkställa de lögner man gått till val på. Tidö är den sämsta regering Sverige haft så länge jag kan komma ihåg. Det har inget att göra med SD eller att det skulle vara "höger", den har helt enkel varit urusel för Sverige och landets framtid.
Citera
2026-02-06, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Spelar ju inte någon roll vad (S) går till val på.
Om rödgröna vinner valet så kommer de få vika sig för Vänstern, Miljöpartiet och Centerpartiets olika krav.

MP= Höjda drivmedelspriser.
C= Sänkta skatter.
V=Höjda skatter.
MP= Ökad invandring.
C= Ökad invandring.

Etc etc

Precis, sossarna behöver V som det ser ut nu plus möjligtvis ett stödparti till, men C vill ju inte samarbeta med V exempelvis. Hur fan ska dom få ihop sitt underlag?
Citera
2026-02-06, 03:53
Medlem
Vad de än presenterar är ett slag i luften. Jag uppfattar S som det mest ihåliga partiet av alla faktiskt. Finns det någon som är det minsta lilla begåvad eller hyfsat trevlig i det partiet? Sen skulle jag aldrig rösta på något parti på den rödgröna sidan. Vilka patetiska nollor alltså!
Citera
2026-02-06, 05:09
Medlem
dude2ks avatar
Vad anser S om yttrandefrihet och t ex plattformen X? Detta är en väldigt viktig fråga för mig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in