Citat:
Ursprungligen postat av
Amadeuss
Du väljer att använda wikipedia som källa. När det finns Epstein mail som pratar om hur de manipulerar artiklar på Wikipedia. Denna hemsidan har noll förtroende.
Så det stämmer inte att "påståendena har diskuterats ingående i media"?
Du anser att det inte har hänt, bara för att det står på Wikipedia? Lustigt, för jag kommer ihåg att det hände.
Så det stämmer inte att New York Times, Fox News, och Polisen har sagt att detta är en konspirationsteori?
Du anser att det inte har hänt, bara för att det står på Wikipedia? Lustigt, för jag kommer ihåg att det hände.
Så det stämmer inte att ett av "bevisen" var ett fotografi på en man i en T-shirt med orden "J' ❤ L'Enfant"?
Inget annat stod i texten som jag citerade från Wikipedia.
Citat:
Ursprungligen postat av
Amadeuss
Sorry men du är efterbliven om du tror på vad polisen säger. FBI chefen sade i förhör tidigare att det inte fanns några bevis på att brott mot minderåriga begåtts...
Du tror ju på det som rättsväsendet säger om Epsteinaffären. Dvs, att anklagelserna är
sanna.
Men du tror
inte på det som rättsväsendet säger om Pizzagatekonspirationsteorin. Dvs, att anklagelserna
inte är sanna.
Jag tror på det som rättsväsendet säger om Epsteinaffären. Dvs, att anklagelserna är
sanna.
Jag tror
också på det som rättsväsendet säger om Pizzagatekonspirationsteorin. Dvs, att anklagelserna
inte är sanna.
Jag är konsekvent. Du är inte det.
Om det låg någon som helst sanning i påståendet om "de satanistiska demokraternas pizzeria-pedofilring", så skulle väl Trump ha avslöjat det nu? Han skulle väl "draina the swamp"?