2026-02-04, 00:01
Bannlyst
Hej
Dömdes 2023 för olaga hot mot journalist, samt ofredande mot en annan journalist som hände 2021, sen våldsamt motstånd i 2022, jag dömdes för alla dessa händelser 2023, fick fängelse 4 månader sen skyddstillsyn i hovrätten.

Blev klar med skyddstillsyn förra året vid sommaren, är det hejdå med B2 turist visum nu eller? Kan jag aldrig resa in i landet eller vad händer nu? Det är 5 år sen händelserna men antar att det inte räcker för dom horungarna, speciellt inte med nuvarande administration...

Kommer dom vilja se domarna och läsa i dom eller vill dom bara veta vad man dömdes för?
Citera
2026-02-04, 02:40
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutdebatten
Hej
Dömdes 2023 för olaga hot mot journalist, samt ofredande mot en annan journalist som hände 2021, sen våldsamt motstånd i 2022, jag dömdes för alla dessa händelser 2023, fick fängelse 4 månader sen skyddstillsyn i hovrätten.

Blev klar med skyddstillsyn förra året vid sommaren, är det hejdå med B2 turist visum nu eller? Kan jag aldrig resa in i landet eller vad händer nu? Det är 5 år sen händelserna men antar att det inte räcker för dom horungarna, speciellt inte med nuvarande administration...

Kommer dom vilja se domarna och läsa i dom eller vill dom bara veta vad man dömdes för?

Tror det är kört för dig men pröva!
Citera
2026-02-04, 07:27
Medlem
OnkelUnkass avatar
99% kört. Allvarlig brottslighet, fängelse och dessutom färskt i tiden.
Citera
2026-02-04, 10:24
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutdebatten
Hej

Kriminella kommunister är inte välkomna i USA, läser du inte nyheterna?
Citera
2026-02-04, 11:17
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Det är helt kört, med all rätt. När man kan välja, varför skulle man vilja släppa in kriminella i sitt land?
Vi får tyvärr dras med dig här istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in